زندگینامه کامل میثم ابراهیمی خواننده پاپ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره میثم ابراهیمی مهمان برنامه دورهمی شنبه ۲ فروردین ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. میثم ابراهیمی ، خواننده موسیقی پاپ مهمان برنامه دورهمی شنبه ۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

میثم ابراهیمی ، خواننده موسیقی پاپ متولد ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران می باشد. شاید جالب باشد که بدانید میثم فعالیت خود در موسیقی را با خواندن قرآن در دوره ی کودکی آغاز کرد! سپس وی با حمایت شخصی به نام سید محمد علوی و همچنین پدر خود، خوانندگی و موسیقی را در کنار درس ادامه داد.

میثم درباره کودکی خود چنین می گوید: ” من از کودکی می خواندم، یادم است در گروه های سرود مدرسه عضو بودم؛ گروه سرود، تواشیح و گاهی هم در هیئت ها می خواندم. آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود! زیاد هم به موسیقی بها داده نمی شد. “

میثم فوق دیپلم رشته موسیقی و همچنین فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته مدیریت فرهنگی می باشد.

آغاز فعالیت حرفه ای میثم ابراهیمی در عرصه موسیقی

میثم در سال ۱۳۸۳ شمسی و وقتی تنها ۱۹ سال سن داشت، قطعه آهنگی به نام ” وطنم ” را خواند! مثبم این قطعه آهنگ را خود به مرکز موسیقی برد و همان شب نیز این اثر از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. جالب است بدانید این قطعه آهنگ تاکنون مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی مدتی بعد، قطعه آهنگ ” خونه فیروزه ای ” را خواند! این قطعه آهنگ، تیتراژ برنامه ای با همین عنوان از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود. سپس در ادامه وی اولین آلبوم موسیقی خود به نام ” نبض ” را در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ شمسی روانه بازار موسیقی کشور کرد.

آغاز شهرت میثم ابراهیمی

میثم با خواندن تیراژ سریال ” دردسرهای عظیم ” به کارگردانی برزو نیک نژاد و به نویسندگی علیرضا کاظمی‌ پور و سعید جلالی و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به خوبی هر چه تمام شناخته شد.

میثم در مصاحبه ای درباره ی فعالیت های خود چنین می گوید: ” همواره در راستای موسیقی فعالیت دارم! گاهی آهنگسازی می کنم اما درگیرش نمی شوم، تنها تمرکز را روی آهنگ ها و خواندنم گذاشته ام و جز این ها فعالیت خاصی ندارم. “

همچنین او درباره رمز موفقیت خود در عرصه ی خوانندگی چنین می گوید: ” تنها رمز موفقیت من صبوری بود. خیلی از دوستان من صبر نمی کنند! من سال ۱۳۸۵ شمسی شروع کردم؛ خیلی از خواننده ها آن زمان نبودند، اما صبر ده ساله من به ثمر نشست. همیشه سعی کرده ام کاری را انجام بدهم که در چهار چوب و ضوابط و قانون باشد. “

حضور میثم ابراهیمی در مسابقه سه شو

میثم در بخش مسابقه صدا برنامه ” سه شو ” به عنوان داور حضور داشت! سه شو یک برنامه ترکیبی ایرانی در ژانر طنز بود که از قسمت‌ های مختلفی همچون استعدادیابی خوانندگان، بخش نمایشی، گزارش‌ های مردمی و… تشکیل شده‌ بود. بد نیست بدانید در ابتدای این برنامه تلویزیونی، دو بخش استعدادیابی بازیگری و استعدادیابی خوانندگی وجود داشت که بعدها بخش بازیگری آن حذف شد! داوران این بخش میثم ابراهیمی و مهدی غفوریان بودند؛ هر چند صعود شرکت‌ کنندگان توسط آرای مردمی مشخص می شد!

اولین کنسرت میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، سرانجام در ۱۶ دی‌ ماه سال ۱۳۹۴ شمسی، نخستین اجرای زنده‌ خود را در شهر تهران و در سالن همایش‌ های برج میلاد برگزار کرد.

اولین حضور میثم ابراهیمی در عرصه بازیگری

میثم به عنوان خواننده در نقش خود در فیلم تلویزیونی ” حس خوب زندگی ” به کارگردانی فرناز امینی در سال ۱۳۹۵ شمسی به ایفای نقش پرداخت و خوانندگی تیتراژ این فیلم تلویزیونی را نیز بر عهده گرفت. در این فیلم تلویزیونی، تعدادی از فوتبالیست‌ های ایرانی نیز بازی کرده‌ بودند. از دیگر بازیگران آن می توان به علی انصاریان، حدیث فولادوند، نیما شاهرخ‌ شاهی و فریبا نادری اشاره کرد.

زندگی شخصی میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. میثم در مصاحبه ای درباره علاقمندی های خود در زندگی چنین می گوید: ” در میان رنگ ها، رنگ سفید و در میان غذاها قورمه سبزی را بیشتر از همه دوست دارم! به صورتی که حتی اگر سیر هم باشم، باز به خوردن قرمه سبزی تمایل دارم! ”

میثم تاکنون تیتراژهای متعددی را برای برنامه های تلویزیونی و سریال های تلویزونی خوانده است.

تیتراژ برنامه های تلویزیونی

  • خانه فیروزه ای (۱۳۸۷ الی ۱۳۸۹ شمسی) – شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
  • امروز هنوز تموم نشده (سه فصل) – شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
  • خانه مهر – شبکه جهانی جام جم

تیتراژ سریال های تلویزیونی

  • دردسرهای عظیم – سال ۱۳۹۳ شمسی – شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (آهنگ چشمامو بستم)
  • سر به راه – نوروز ۱۳۹۴ شمسی – (آهنگ عشق)

آلبوم‌ های میثم ابراهیمی

  • نبض
  • تگرگ
  • تیک

آدرس اینستاگرام میثم ابراهیمی

https://www.instagram.com/meisamebrahimi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا