همسر مهران احمدی بازیگر نقش بهبود سریال پایتخت ۶ کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر مهران احمدی و همچنین زندگی شخصی این بازیگر سریال پایتخت ۶ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهران احمدی ، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین بازیگر قش ” بهبود فریبا ” در سریال پایتخت ۶ متولد ٩ اسفند ماه سال ۱۳۵۲ شمسی در شهر تهران می باشد.

درباره همسر مهران احمدی و همچنین زندگی شخصی وی بد نیست بدانید مهران ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. لازم به بیان است تاکنون اطلاعاتی درباره همسر مهران احمدی منتشر نشده است! او و همسرش دارای یک فرزند دختر به نام ” باران ” می باشند.

مهران احمدی در کودکی به همراه خانواده خود به شهر نیشابور مهاجرت کرد و در دوره ی نوجوانی دوباره به زادگاه خود یعنی شهر تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ شمسی وارد رشته تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی شد؛ وقتی ۲۱ سال سن داشت که پس از قبولی در دانشگاه و پذیرش در آزمون ورودی، زیر نظر مرحوم عزت الله انتظامی مجوز حضور در این رشته را دریافت کرد.

مهران با حضور در دنیای تئاتر از سال ۱۳۷۳ شمسی، فعالیت حرفه ای خود را در این عرصه آغاز کرد؛ وی در سال ۱۳۷۶ شمسی و در سن ۲۴ سالگی با سریال ” جدال با سرنوشت ” به کارگردانی مسعود رشیدی، به نویسندگی نورالدین آزاد و به تهیه‌ کنندگی عباس باباجعفری و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وارد دنیای تلویزیون شد.

مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی ” آدم ” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به تهیه‌ کنندگی علی واجدسمیعی و به نویسندگی عبدالرضا کاهانی و حسین مهکام آغاز کرد. او در این پروژه ی سینمایی، به عنوان برنامه ریز و دستیار اول کارگردان نیز حضور داشت.

بازی جدی احمدی در فیلم‌ هایی همچون ” یک خانواده محترم ” به کارگردانی مسعود بخشی و به تهیه‌ کنندگی محمد آفریده ، ” بغض ” به کارگردانی رضا درمیشیان و ” ماحی ” به کارگردانی و نویسندگی داوود خیام و به تهیه‌ کنندگی جواد نوروزبیگی قابل توجه و ارزشمند بود. او در سال ۱۳۹۲ شمسی در مجموعه تلویزیونی” آوای باران ” به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در نقش ” شکیب ” به جلوی دوربین رفت؛ حالب است بدانید احسان خواجه امیری نیز خواننده تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی بود!

مهران نخستین فیلم بلند سینمایی خود را با نام ” مصادره ” در سال ۱۳۹۶ شمسی کارگردانی کرد؛ داستان فیلم سینمایی ” مصادره ” به نویسندگی علی فرقانی و به تهیه‌ کنندگی محمدحسین قاسمی ، از دهه ی ۱۳۵۰ شمسی آغاز می‌ شود و داستان یک ساواکی به نام اسماعیل یارجانلو (با بازی رضا عطاران) است که درگیر ماجراهایی می‌ شود. او که کارمند ساواک است با خرید بلیت بخت‌ آزمایی برنده ی اعانه ی ملی می‌ شود! او با پولی که بُرده است، ۵۰۰۰ متر زمین در عباس‌ آباد می‌ خرد و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شمسی، مجبور به خروج از کشور می‌ شود و وکالت زمین را به دوست خود یعنی جلال خاوندی (با بازی بابک حمیدیان) می‌ سپارد و…

آدرس اینستاگرام مهران احمدی

https://www.instagram.com/mehranahmadiofficial/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا