همسر میلاد محمدی کیست؟+ زندگی شخصی و اینستاگرام

میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران به جرگه متاهلین پیوست. در این مطلب عکس همسر میلاد محمدی را در لباس عروس و در کنار این بازیکن می بینید. میلاد محمدی سابقه ۳۳ بازی در تیم ملی فوتبال ایران را دارد. او در تیم های باشگاهی راه آهن تهران، احمد گروژنی روسیه بازی کرده و هم اکنون عضو تیم خنت بلژیک است.

میلاد محمدی

میلاد ۷ مهر سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او یک برادر دوقلو به نام مهرداد دارد. میلاد ۵ دقیقه زودتر بدنیا آمده است آنها دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند. مهرداد محمدی نیز سابقه بازی در تیم های راه آهن و سپاهان اصفهان را دارد. او هم اکنون در تیم آوس پرتغال توپ می زند.

دوقلوها فوتبال را از زمین خاکی پشت منزل‌شان شروع کردند. آن‌ها تا نیمه‌شب، حتی وقتی هیچ‌کس دیگر نمی‌ماند، در خیابان‌ مانده و با هم بازی می‌کردند و همین پشتکار باعث پیشرفت آن‌ها شد. میلاد دفاع و چپ‌ پا بود و برادرش مهاجم و در ایران اغلب جوانان دوست دارند مهاجم باشند و گل بزنند.

میلاد فعالیت خود را از ۱۴ سالگی با تیم محلی جاوید فلاح در منطقه فلاح تهران به صورت جدی شروع کرد سپس به آکادمی استیل آذین رفت و مدتی بعد برای سربازی در نیروی زمینی بازی کرد. او در مصاحبه ای گفته است. در سال ۹۳ روزی به تمرینات تیم راه آهن رفتم و به حمید خان گفتم بچه پایین شهر هستم و زحمت زیادی کشیدم، می شود مرا ببینی، ایشان هم لطف کردند از من تست گرفتند. همان روز به عضویت راه آهن درآمدم.

میلاد درباره الگوهای خود گفته است: « در ایران الگوی فوتبالی ام مجتبی محرمی است. فیلم های بازی آقا مجتبی را دیدم و از آن گذشته او بچه محل ماست، در خارج هم بازی ژوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم»

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا