زمان پخش و تکرار سریال های رمضان ۹۹ + خلاصه داستان

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال های رمضان ۹۹ و همچنین خلاصه داستان این سریال های تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچون سال های گذشته، برای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی، سریال های گوناگون و پرمخاطبی را تدارک دیده است.

پخش و تکرار سریال های رمضان ۹۹

سریال زیرخاکی ؛ سریال رمضان ۹۹ شبکه یک

سریال ” زیرخاکی ” به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ،که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته شده است، در شهرک سینمایی غزالی تهران ضبط شده است! محله باغ آذری تهران و خانه هایی در مرادآباد از جمله دیگر لوکیشن های آن بوده است. سریال ” زیرخاکی ” که با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی جلیل سامان یعنی ” نفس ” برای پخش آماده شده است، سریالی مفرح می باشد که مراحل تهیه و ساخت و تصویربرداری آن تابستان سال ۱۳۹۸ شمسی (۳۰ مرداد ماه) آغاز شده بود.

درباره سریال تلویزیونی ” نفس ” بد نیست بدانید این مجموعه تلویزیونی در سه فصل به کارگردانی جلیل سامان تهیه و تولید شده بود که فصل اول آن در ماه رمضان سال ۱۳۹۶ شمسی از شبکه سوم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. ” نفس ” داستان دختر دانشجویی به نام ” ناهید ”  است که با ” روزبه ” ، عضو سازمان مجاهدین آشنا می‌ شود؛ در بحبوحه ی وقایع انقلاب اسلامی، رازی در زندگی وی فاش می‌ شود و او برای رسیدن به حقیقت، حوادث پیچیده‌ ای را پشت سر می‌ گذارد و…

داستان سریال “ زیرخاکی ” درباره مردی می باشد که دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده‌ داری می شود… پژمان جمشیدی نقش اول این سریال تلویزیونی را بر عهده دارد و همچنین ژاله صامتی، هادی حجازی‌ فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و نیز اصغر نقی‌ زاده از دیگر بازیگران آن هستند.

پخش و تکرار سریال های رمضان ۹۹

این سریال قرار است ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش شود. همچنین بازپخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می باشد .

سریال بچه مهندس ۳ ؛ سریال رمضان ۹۹ شبکه دو

مجموعه تلویزیونی بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی سعید سعدی از ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به عنوان سریال ماه رمضان از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. پیش از این فصل‌ های اول و دوم این سریال تلویزیونی پخش شده است. داستان این مجموعه تلویزیونی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم ” جواد جوادی ” مطرح می‌ شود؛ پسری که در کودکی رها شده است و در پرورشگاه بزرگ می‌ شود و… نقش کودکی ” جواد جوادی ” (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی را در فصل دوم ایفا کرد. در فصل سوم سریال بچه مهندس نیز، روزبه حصاری نقش جوانی ” جواد جوادی ” را بر عهده دارد.

فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.  این مجموعه  ساعت۱ و ۳۰ بامداد، ۱۲ و ۱۵ ظهر و ۱۶ و ۱۵ دقیقه عصر روز بعد تکرار می‌شود.

پخش و تکرار سریال های رمضان ۹۹

سریال سرباز ؛ سریال رمضان ۹۹ شبکه سه

سریال تلویزیونی ” سرباز ” به کارگردانی هادی مقدم دوست و به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله ، به عنوان سریال ماه رمضان از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. سریال ” سرباز “ محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت‌ آموزی) می باشد که دارای جلوه‌ های ویژه سنگینی نیز است! جالب است بدانید تصویربرداری این سریال تلویزیونی ۱۹ ماه، به طول انجامید و در نهایت در شهر مشهد به پایان رسید.

سریال تلویزیونی سرباز با بازی آرش مجیدی ، الیکا عبدالرزاقی ، پدرام شریفی ، رویا تیموریان ، نیما شعبان نژاد ، سیاوش خیرابی ، علی عامل هاشمی ، جمال اجلالی ، اسماعیل محرابی ، گلوریا هاردی ، افسانه کمالی ،جواد خواجوی و… حکایت سرباز وظیفه‌ ای به نام ” یحیی “، همسر وی ” یلدا ” و همچنین رفقای هم خدمتی‌ او می باشد. در خلاصه داستان ” سرباز ” این چنین آمده است:‌ ” در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب‌ نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع… “

سریال سرباز در ماه مبارک رمضان ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه پخش می شود. هم چنین تکرار این سریال روز بعد ساعت ۹:۴۵ و ۱۴:۲۰ است.

سریال پدر پسری سریال رمضان ۹۹ شبکه پنج

سریال تلویزیونی ” پدر پسری ” در ژانر طنز و به کارگردانی محمدرضا حاجی‌ غلامی و به تهیه‌ کنندگی رضا جودی و به نویسندگی حسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار ، سریال ماه رمضان شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۹ می باشد!

این سریال تلویزیونی از ابتدای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی و در ۴۰ قسمت پخش خواهد شد. این سریال تلویزیونی، اقتباسی از کتاب ” آخرین نشان مردی ” به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنز گونه و اپیزودیک که هر قسمت از آن قصه‌ ای مجزا دارد، پخش می‌ شود. درباره کتاب ” آخرین نشان مردی ” بد نیست بدانید این کتاب داستان دانشجویی خوش ذوق به نام ” حامد ” است که مشغول نگارش پایان نامه دانشجویی خود است که وقایع اطراف بر نگارش پایان نامه تاثیراتی به همراه دارد! نگارش پایان نامه تحت تاثیر وقایع و رخدادهای گوناگون اطراف قرار می‌ گیرد و به تبع آن پیش می‌ رود!

در این کتاب وقایع و موقعیت‌ های طنز آمیز دوره دانشجویی با زبان فارسی معیار و قلم طنز آمیز مهرداد صدقی به رشته تحریر درآمده است! این کتاب برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌ اند، یادآور خاطرات و برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند، می‌تواند جذاب باشد.

این سریال ساعت ۱۹ و ۲۳ روی آنتن می‌رود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا