ماجرای افشای مدرک تحصیلی بهاره رهنما چه بود؟ + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای افشای مدرک تحصیلی بهاره رهنما ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بهاره رهنما ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار یک استوری در اینستاگرام خودریال مدرک تحصیلی خود را به انتشار گذاشت این عمل باعث جلب توجه و افشای امین فردین (خبرنگار) شد تا از مدارک تقلبی برخی از چهره ها رونمایی نماید!

بهاره رهنما ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی ها به شمار می آید! بد نیست بدانید بهاره رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت هایی دارد. او تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت ، خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت؛ همچنین چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب ” زن باران ” نوشته ی بهاره رهنما اجرا شده است. بهاره رهنما نویسنده ۵ جلد کتاب نیز می باشد.

بهاره رهنما مدت ها است که در برندهای مختلف به عنوان مدل تبلیغاتی حضور دارد! از برند همسر وی که بگذریم او برای مزون های مختلفی هم چون RIMAAH مدل بوده است!

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ شمسی و حضور در فیلم سینمایی ” نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ ” به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالحسن داوودی و به نویسندگی پیمان قاسم خانی و ابوالحسن داوودی دیده شد. او سپس با حضور در فیلم سینمایی ” گاو خونی ” به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و به تهیه کنندگی علی معلم بر اساس رمان گاوخونی نوشته جعفر مدرس صادقی در سال ۱۳۸۱ شمسی و در نهایت با حضور در فیلم سینمایی ” چارچنگولی ” به نویسندگی و کارگردانی سعید سهیلی در سال ۱۳۸۷ شمسی و رفته رفته با سریال ” زیر زمین ” در سال ۱۳۸۵ شمسی به شهرت رسید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا