خلاصه داستان سریال کلاغ + عکس بازیگران

در این مطلب، توضیحاتی درباره  خلاصه داستان سریال کلاغ به کارگردانی علی عطشانی که برای نمایش در شبکه نمایش خانگی در حال آماده سازی است، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال ” کلاغ ” به کارگردانی علی عطشانی و به تهیه کنندگی جمال گلی و به نویسندگی پیمان عباسی برای نمایش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید می شود.

درباره علی عطشانی لازم به بیان است وی برای دستمزد ۹۰ میلیونی که در سال ۱۳۸۸ شمسی برای سه روز به محمدرضا گلزار بابت بازی در فیلم سینمایی ” دموکراسی تو روز روشن ” پرداخت نمود، همچنین ساخت اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران یعنی فیلم سینمایی ” آقای الف ” ، انتقادهای فراوان به محمود احمدی‌ نژاد در فیلم سینمایی ” تلفن همراه رئیس‌ جمهور ” و همچنین توقیف یک ساله این فیلم، استفاده از ناصر ملک مطیعی برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی در فیلم ” نقش نگار “، توقیف سه ساله فیلم سینمایی ” پارادایس ” و نیز ساخت اولین فیلم سینمایی مشترک ایران و هالیوود، همواره یکی از پرحاشیه‌ ترین کارگردانان ایران بوده‌ است!

بد نیست بدانید سریال ” کلاغ ” در دو فصل ۱۳ قسمتی و در کشورهای ایران و ترکیه فیلمبرداری خواهد شد. لازم به بیان است در جدیدترین خبر منتشر شده درباره این سریال نمایش خانگی ، جمال گلی تهیه کننده سریال ” کلاغ ” از به تعویق انداختن زمان تولید این سریال با وجود اینکه پیش تولید آن بیشتر از یک ماه پیش آغاز شده است، خبر داده است!

خلاصه داستان سریال کلاغ

سریال قصه‌ گو و داستان‌ محور” کلاغ ” که دارای پیچیدگی‌ های داستانی بسیار قابل فهم و روان است، سریالی کمدی و اجتماعی است که به زندگی و مناسبات سه طبقه اقتصادی جامعه می‌ پردازد! سریالی پر از قصه‌ های جذاب و در هم تنیده شده که دارای ویژگی‌ های بسیاری در فرم و ساختار روایی خود است.

بازیگران سریال کلاغ

علی عطشانی ، کارگردان این سریال نمایش خانگی در حال حاضر در حال مذاکره با بازیگران اصلی این سریال است! تاکنون اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی ” کلاغ ” اعلام نشده است. در صورت اعلام توسط عوامل سازنده سریال، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا