اولین عکس از دختر کانادایی رامبد جوان منتشر شد

در این مطلب، اولین عکس از دختر کانادایی رامبد جوان را خواهیم دید! با ما همراه باشید. چندی پیش خبر سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کشور کانادا برای به دنیا آمدن فرزندشان بسیار حاشیه ساز شده بود! حاشیه هایی که سبب بروز انتقادهایی گسترده شد؛ انتقاداتی که موج آن به صفحه رامبد جوان در اینستاگرام نیز کشیده شد! گویا حجم بالای این انتقادها سبب شد تا رامبد جوان در واکنش به آن، کامنت چند پست آخر خود را در صفحه اینستاگرام شخصی خود ببندد! ظاهرا هدف اصلی از تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کشور کانادا این است تا فرزند آن ها بتواند شهروند این کشور باشد!

جالب است بدانید عده ای از مردم ایران بر این باورند که تبلیغ سبک زندگی ایرانی در برنامه تلویزیونی ” خندوانه ” که رامبد جوان اجرای آن را برعهده دارد، غیر واقعی است! چرا که خود او ترجیح داده است برای تولد فرزند خود راهی کشور کانادا شود.

اما ساعاتی قبل، اولین عکس از دختر کانادایی رامبد جوان در رسانه ها منتشر شد!

لازم به بیان است در آن دوره، براساس اعلام برخی موسسه های مهاجرتی،  هزینه تولد فرزند در شهر تورنتو کشور کانادا چیزی بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کانادا می باشد که برابر است با چیزی در حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان! ناگفته نماند براساس قوانین کشور کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌ شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌ شوند!

همچنین هزینه خورد و خوراک و حمل‌ و نقل یک خانواده دو نفره با فرزند در این شهر، ماهیانه چیزی در حدود چهار هزار دلار کانادا می باشد؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌ جویانه! بنابراین سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد جوان چیزی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا