عکس دیده نشده از مهدی طارمی و سحر قریشی در آتلیه + ماجرای ازدواج آنها

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از مهدی طارمی و سحر قریشی در آتلیه را منتشر خواهیم کرد! با ما همراه باشید. چندی پیش خبری مبنی بر ازدواج ستاره سینما و ستاره فوتبال و همچنین اهدای یک خودروی BMW و و برگزاری مراسم عروسی در تالاری مجلل در رسانه ها خبرساز شده بود! خبر ازدواج مهدی طارمی ، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با سحر قریشی ، بازیگر سینما در رسانه‌ ها مطرح شده بود که توسط طرفین به سرعت تکذیب شد!

مهدی طارمی ، بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در اردوی اتریش، با یک توئیت عاشقانه خبرساز شد! وی در توئیت خود چنین نوشت: ” یک زن تمام زیبایی های خود را مرهون مردی است که آنها‌ را عاشقانه می‌ بیند! “

سحر قریشی نیز درباره ی خبرپراکنی ازدواج با مهدی طارمی چنین اذعان کرد: ” ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید میکنم و نه تکذیب! “

که در نهایت این خبر، تکذیب شد.

در انتها بد نیست بدانید سحر قریشی (متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۶۶ شمسی) فعالیت خود را در عرصه ی بازیگری از سال ۱۳۸۸ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی ” لج و لج بازی ” به کارگردانی سید مهدی برقعی و به نویسندگی حمید گرشاسبی آغاز کرد؛ وی سپس با ایفای نقش ” یلدا “ در مجموعه تلویزیونی ” دلنوازان ” به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی به شهرت رسید. در اواخر مهر ماه سال ۱۳۹۵ شمسی صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌ کننده، هک شد! و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور، در این صفحه منتشر شد!

همچنین مهدی طارمی (متولد (۲۷ تیر ماه سال ۱۳۷۱ شمسی و آقای گل لیگ برتر ایران در سال های ۹۵–۱۳۹۴ شمسی و ۹۶–۱۳۹۵ شمسی) در ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ شمسی برای اولین بار به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران توسط کارلوس کیروش دعوت شد. مهدی در جشن بهترین‌ های لیگ برتر چهاردهم در سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ شمسی به عنوان بهترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد!

لازم به بیان است مهدی طارمی در سال ۲۰۱۹ میلادی به باشگاه فوتبال ریو آوه کشور پرتغال پیوست! مهدی توانست در دومین بازی خود برای این تیم پرتغالی و در اولین حضور خود به عنوان بازیکن ثابت، سه گل به ثمر رساند! و عنوان بهترین بازیکن زمین و همچنین نمره ۱۰ از ۱۰ از نگاه هواسکورد را کسب نماید. مهدی در ایران به ” دایومی ” و در کشور پرتغال به ” پنالتی گیر ” معروف شده است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا