بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون صحت دارد؟ + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از خبر بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون را خواهیم دید! با ما همراه باشید. از جمله مجریانی که یکه تاز عرصه ی اجرای برنامه های ورزشی پر مخاطب می باشد، عادل فردوسی پور است. چندی پیش ماجرای برکناری عادل فردوسی پور ، تهیه‌ کننده و مجری برنامه ۹۰ از ادامه فعالیت های خود در تلویزیون به ماجرایی پرحاشیه تبدیل شده بود! عادل فردوسی پور در مصاحبه ای درباره برنامه نود چنین گفته بود: ” برنامه ۹۰ فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صد‌ها نفر که خالصانه برای رسیدن این برنامه به جایگاه امروز تلاش کرده اند. “

در آن زمان اخباری مبنی بر اینکه عادل فردوسی پور ، مجری و تهیه کننده برنامه نود با علی فروغی ، رییس شبکه سوم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر سر مسائل مختلف با یکدیگر اختلاف دارند، منتشر شد! عادل فردوسی پور در جام ملت‌ های آسیا، غایب بزرگ تلویزیون بود! او حتی به عنوان گزارشگر بازی‌ ها هم حضور نداشت. در این بین محمد حسین میثاقی که از کشفیات فردوسی پور است، به نوعی جایگزین مجری محبوب شد.

ماجرای عدم حضور فردوسی پور در تلویزیون همچنان ادامه دارد اما به تازگی رضا جاودانی ، مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی روی آنتن زنده تلویزیون و در صحبت‌ های خود، اشاره غیر مستقیمی به بازگشت عادل فردوسی‌ ‎پور به تلویزیون داشت! اشاره ای که واکنش های مردم را در فضای مجاری برانگیخت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا