آخرین وضعیت مهران رجبی بعد از ابتلای شدید به کرونا + ویدیو و نظر پزشک معالج

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مهران رجبی بعد از ابتلای شدید به کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهران رجبی که برای ایفای نقش شخصیت ” مش باقر ” پدربزرگ شهید مجید شهریاری به زنجان رفته بود، در آنجا به کرونا مبتلا شده است و در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شده است.

به گفته پزشک معالج وی، متاسفانه حال مهران رجبی وخیم است. 

الهام صدر ، فوق تخصص عفونی و پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین (ع) ر زنجان اظهار داشت: حال عمومی مهران رجبی خوب نیست و از مردم می ‌خواهم برای بهبودی او دعا کنند.

وی با بیان اینکه حدود یک هفته ‌ای است که مهران رجبی در این بیمارستان بستری شده است، گفت: او به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده است و متاسفانه شرایط وی بسیار وخیم است.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین (ع) با بیان اینکه فعلا مشخص نیست او چه زمانی از بیمارستان مرخص شود، گفت: مهران رجبی فعلا نمی ‌تواند با هیچ‌ کسی ملاقات داشته باشد.

وضعیت جسمی مهران رجبی وخیم نیست

مصطفی علمی ‌فرد ، تهیه ‌کننده سریال شهید شهریاری درباره وضعیت جسمی مهران رجبی اعلام کرد : خدا را شکر مهران رجبی وضعیت نسبتاً خوبی دارد، با این حال تحت مراقبت است و همکاران ما در سریال شهید شهریاری همین امروز با وی ملاقات داشتند. ابتلای ایشان به کرونا خیلی شدید نیست و بنابر اعلام پزشکان در حدود ۴ تا ۵ درصد ریه ‌های ‌شان درگیر این ویروس شده است. وضعیت فعلی وی در گفتگو با پزشکان هم نشان می ‌دهد چندان وخیم نیست اما به هر حال دوره نقاهت را سپری می ‌کند.

مهران رجبی وخامت حال خود بدلیل بیماری کرونا را تکذیب کرد

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا