آشنایی با محبوب ترین بازی استراتژیک به نام کلش آف کلنز

اگر عاشق بازی های استراتژیک پلتفرم موبایل هستید، اگر شما هم این روزها نام بازی استراتژیک کلش آف کلنز را از همه می شنوید، اگر شما هم از سرعت محبوبیت بازی کلش آف کلنز متحیر مانده اید، با ما همراه باشید تا در ادامه با یکی از بهترین بازی های استراتژیک پلتفرم موبایل آشنا شوید.

سوپرسل، بی نقص و محبوب

برای آشنا شدن با بازی محبوب کلش آف کلنز، بیایید ابتدا کمی در رابطه با کمپانی سازنده این بازی محبوب استراژیک آشنا شویم. کمپانی سوپر سل (Supercell) که بنیان گذاران آن ابتدا در شهر هلسینکی فنلاند به فکر به راه انداختن آن افتادند یکی از موفق ترین شرکت های سازنده بازی های پلتفرم تلفن همراه است. این شرکت از سال ۲۰۱۱ تا به حال در هر ساله با معرفی یک بازی به استور های پلتفرم موبایل توانسته سهم خوبی از ساخت بازی های این پلتفرم را داشته باشد.

کلش آف کلنز (Clash of Clans) – که در ایران به اختصار کلش نامیده میشود – از محبوب ترین بازی های سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی قدرتمند SUPERCELL به بازار عرضه شد. کلش آف کلنز بعد از گذشت هفت سال تا به امروز طرفداران خود را دارد.بازیکنان در کلش آف کلنز رئیس یک دهکده هستند. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است. یکی دیگر از بخش های بازی کلش آف کلنز به دست آوردن هدف های مشخص شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است.

اما نکته مهم در رابطه با این شرکت این است که تا به امروز تنها ۵ بازی از بازی های ساخته شده در این شرکت در مقیاس جهانی منتشر شده اند که همگی به موفقیت و محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا کرده اند. برای مثال می توان به دو بازی که این شرکت در ابتدای تاسیس در سال های اولیه خود متشر کرد اشاره کرد. بازی هایی با نام های “هی دی”  و “کلش آف کلنز” که در استورهای پلتفرم موبایل با استقبال بسیار زیادی رو به رو شدند و در سال ۲۰۱۳ به درآمد روزانه ۲۲.۴ میلیون دلار رسیدند که رقمی فوق العاده محسوب می شود.

معرفی بازی Clash of clans

بازی کلش آف کلنز یک بازی چند نفره در سبک استراتژیک است که به صورت آنلاین ارائه می شود. در این بازی در ابتدا شما یک زمین با حداقل امکانات مورد نیاز بازی در یک نقشه بسیار بزرگ را در اختیار دارید. رویه بازی به این شکل است که باید با طی کردن مراحل مختلف بازی و استفاده از فرصت حمله به زمین های دیگر به جمع آوری امتیاز و عناصر بازی که به آن ها اشاره خواهیم کرد اقدام کنید.

سپس با کمی قوت گرفتن و آماده سازی سپر های دفاعی و تقویت قوای هجومی می توانید با گروه هایی از دوستان یا افراد دیگر در سر تا سر دنیا تشکیل تیم داده و با دیگر تیم ها و اصطلاحا قبایل (clans) به مبارزه و کسب امتیاز بپردازید. همانطور که پیش تر اشاره کردیم برای ساختن دهکده یا قبیله خود که شامل ساختمان هایی مثل اکسیر سازی، کارخانه ساخت سرباز، ساخت سپرهای دفاعی و… می شود نیاز به جمع آوری امتیازات و عناصر مختلف زیر دارید.

  • عنصر طلا که به وسیله ی حمله به قبایل دیگر می توانید از ذخایر آن ها به عنوان غنیمت برای خود بردارید. این عنصر در ساخت و ساز سپر دفاعی، سرباز خانه ها و ساختمان ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  • عنصر اکسیر معمولی که در بازی به رنگ بنفش است و از ابتدای بازی توسط دو ساختمان اکسیر سازی می توانید آن را تولید کنید و به دست بیاورید. البته این عنصر را هم می توانید به وسیله ی حملات مختلف به قبایل دیگر به دست آورید. این عنصر برای ساخت و ارتقا سرباز ها به کار می رود.
  • عنصر اکسیر سیاه رنگ که در ابتدای بازی قابل دریافت و استفاده نیست و از Level هفت به بعد برای ساخت سربازان ارتش سیاه می توانید از آن استفاده کنید.
  • عنصر الماس یا جم که مهمترین عنصر در این بازی نیز به شمار می رود. به وسیله ی این عنصر می توانید کارهای زیادی را انجام دهید و امکانات زیادی را که در حالت عادی محدود هستند و یا نیاز به ساعت ها بازی دارند تا آزاد شوند را در اختیار بگیرید. این الماس ها از راه های مختلفی به دست می آیند که در ادامه به روش های به دست آمدن آن ها و مزایای استفاده آن ها اشاره خواهیم کرد.

جم بازی کلش آف کلنز از مهمترین عناصر بازی

این بازی و تمام بازی های ساخته شده توسط کمپانی سوپر سل به صورت رایگان در استور های اندروید و آی او اس قرار می گیرند. برخی از ویژگی هایی که می توان توسط آن ها از امکانات مخفی بازی یا امکانات محدود شده ی آن استفاده کرد را می توانید توسط الماس یا جم بازی به دست بیاورید. این الماس ها را در طول بازی می توان به صورت های مختلف به دست آورید.

  1. با استفاده از انجام ماموریت ها به صورت تمام و کمال
  2. با استفاده از شکست دادن حریفان در مراحل مختلف
  3. با استفاده از نابود کردن موانع و جعبه هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند. در این بازی بسته ای بسیار کمیاب به اسم GemBox وجود دارد که با نابود کردن آن ۲۵ جم دریافت می کنید.
  4. با شرکت و پیروزی در رقابت های تک نفره
  5. و یا خرید آن به صورت نقدی از سایت های مختلف فروشنده جم کلش آف کلنز که ساده ترین و بهترین راه می باشد

این الماس ها از این جهت بسیار مهم هستند که به وسیله آن ها می توانید آیتم های مختلف و جذاب بازی را آزاد کنید، می توانید برای خرید ۳ عنصر دیگر از آن ها استفاده کنید، با کمک آن می توانید سرعت بازی را بالا برده و زودتر سطح خود را بالا ببرید و از مزیت های هر سطح و لول بازی استفاده کنید و سرعت ساخت و ساز ساختمان ها و ارتقا سربازان را بالا ببرید و حملات بیشتر، بهتر و موفق تری را انجام دهید. با استفاده از این جم ها می توانید انواع سپر های دفاعی و زره های دفاعی را برای قبیله خود تهیه کنید تا در زمان حملات دیگر قبایل، ذخایر طلا و اکسیر خود را ازدست ندهید. یا اگر بخواهید نام خود را تغییر دهید این جم ها می توانند این کار را برای شما انجام دهند و بسیاری از امکانات دیگر که می تواند تجربه ی آن ها لذت بخش باشد.

سخن پایانی

با توجه به سابقه بسیار خوب شرکت سوپرسل و محبوبیت بازی های این شرکت پیشنهاد می کنیم اگر طرفدار بازی های استراتژیک پلتفرم موبایل هستید حتما بازی فوق العاده جذاب و محبوب کلش آف کلنز را امتحان کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا