آیا امشب ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ سریال زیرخاکی پخش می شود؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره پخش سریال زیرخاکی امشب ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در حالی که علاقمندان سریال تلویزیونی زیرخاکی منتظر پخش ادامه این سریال پس از لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمومنین (ع) هستند، جلیل سامان از توقف تصویربرداری آن به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد!

سریال زیرخاکی ۲۸ اردیبهشت

جلیل سامان ، کارگردان سریال زیرخاکی تصریح کرده است که تنها چهار قسمت از فصل اول این سریال باقی مانده است که از یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به روی آنتن خواهد رفت. وی از ادامه تصویربرداری فصل دوم زیرخاکی خبری نداده است!

در انتها لازم به بیان است زیرخاکی از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیند‌های اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند! این مجموعه در لوکیشن های متعددی جلوی دوربین رفته است و داستان آن درباره مردی است که به دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجرا‌هایی می ‌شود. نقش اول مرد سریال به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌ دار است. همچنین هادی حجازی ‌فر، نادر فلاح ، امید روحانی ، ایرج سنجری ، اصغر نقی ‌زاده ٬ گوهر خیراندیش و… نیز در این سریال ایفای نقش می ‌کنند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا