از کجا بفهمیم که طرف مقابلمان عاشق ماست ؟

در این مطلب به ۵ رفتار پنهانی که نشان می دهد فردی به لحاظ عاطفی جذب شما شده است می پردازیم. با ما همراه باشید.

  1. تغییرات صورت

چهره یک فرد، گویای حقایق زیادی در مورد آن فرد است. معمولا احساسی که فرد دارد و یا حتی واکنش او نسبت به طرف مقابل به طور محسوس در چهره او مشخص خواهد شد. معمولا کنترل واکنش های صورت کار سختی است. در قسمت زیر به برخی از این نشانه ها نگاهی می اندازیم:

  • لبخندها

لبخندهای یک فرد فقط نشانه شادی او نیستند. ممکن است این لبخند گویای راحتی، لذت، قدردانی، شیفتگی، و طیف وسیعی از احساسات مثبت دیگر باشد. به این ترتیب، شخصی که همیشه با لبخند به نظر می رسد، ممکن است فقط به طور خاص فقط برای شما لبخند بزند و این نشانه این باشد که جذب شما شده است!

معمولا اکثر مردم زمانی که احساس شادی و لذت می کنند لبخند می زنند و کمتر کسی است که تمام روز در حال لبخند زدن باشد. حتی می توانیم بگوییم که برخی از این لبخندها که افراد در طول روز تحویل هم می دهند ساختگی هستند، و بعید بنظر می رسد که فردی در دوره های طولانی مکالمه همیشه این لبخند قابل قبول و واقعی را روی صورتش حفظ کند. بنابراین اگر فرد خاصی هر زمان که شما را می بیند این لبخند واقعی را روی لب دارد این می تواند نشانه ای از شور و هیجان او نسبت به جذب شدن به سمت شما باشد.

  • حرکات سر

شما ممکن است متوجه شده باشید که وقتی صحبت می‌کنید، فردی که جذب شما شده تمایل دارد سرش را به یک طرف کج کند. سر او ممکن است تا حدود کمی زاویه‌ دار باشد. این حرکت ریشه در زیست‌ شناسی دارد. حتما می پرسید چطور؟

خوب، با توجه به تحقیقات رفتاری ونسا ون ادواردز، حرکت ظریف گردن به مواد شیمیایی حاوی عطر و بوها – به ویژه فرومون ها – اجازه می دهد تا به هوا وارد شوند. هم چنین شما می‌ توانید کج کردن سر را به عنوان نشانه اعتماد تعبیر کنید. همچنین می ‌تواند یک موقعیت جذاب باشد که برخی افراد به طور طبیعی زمانی که با دقت به حرفی گوش می‌دهند، آن را به کار می گیرند. به هر حال هر کدام از این ها که باشد، این نشانه خوبی از جذب شدن است!

  • سرخ شدن صورت

آیا تا به حال دقت کره اید که وقتی در نزدیکی کسی هستید که دوستش دارید احساس گرگرفتگی دارید و گونه هایتان سرخ می شود؟

این معمولا زمانی اتفاق می افتد که خون به صورت شما می دود که این می تواند ناشی از خجالت ، نگرانی و یا دست پاچه شدن باشد. برخی از این احساسات می ‌تواند زمانی رخ دهد که به کسی جذب شده اید.

این اتفاق در همه افراد به خصوص افرادی با پوست تیره تر کاملا مشهو نیست، اما اگر کمی تیزبین باشید، ممکن است متوجه سرخ شدن گونه ها، لب ها، گوش ها و یا حتی گردن طرف مقابل شوید.

  1. نشانه های توجه

اگر شما به کسی توجه زیادی نداشته باشید این احتمال وجود دارد که نسبت به او احساسات قوی ندارید. به همین خاطر است که وقتی فردی نسبت به شما واکنش نشان می دهد و و یا شما را تایید می کند ، این می تواند نشانگر احساس او نسبت به شما باشد. در قسمت زیر به بررسی چند مورد این نشانه ها می پردازیم:

  • ارتباط چشمی

این احتمالا شناخته ‌شده‌ ترین نشانه برای جذب شدن به فرد دیگر است. چشم‌ ها پنجره روح هستند و ارتباط چشمی نشان ‌دهنده علاقه است، صداقت را تشویق می ‌کند و می‌ تواند باعث شود که هر دو شما احساس بهتری نسبت به هم داشته باشید. در اصل، ارتباط چشمی به ایجاد یک ارتباط کمک می‌ کند. بخصوص اگر این ارتباط چشمی طولانی تر شود می توانیم بگوییم فرد جذب شما شده و این قضیه صادق است.

دوره‌های منظم و طولانی ارتباط چشمی می ‌تواند منجر به ایجاد یک رابطه عمیق ‌تر شود که موثرتر خواهد بود.

  • خم شدن متمایل به جلو

کسی که جذب شما شده باشد معمولا برای شنیدن بهتر حرف های شما و یا نزدیکی بیشتر معمولا طوری می نشیند که متمایل به جلو باشد و فاصله بین تان را کمتر می کند. حتی ممکن است متوجه شوید که این فرد به طور قابل ‌توجهی نزدیک به شما می ‌ایستد. وقتی برای اولین بار به او نزدیک می ‌شوید، او عقب نمی ‌رود، و تمایل دارد به خود زاویه‌ ای بدهد تا در نزدیک ترین محل نزدیک شما باشد.

باور کنید یا نه، جهت پاهای طرف مقابل نیز می ‌تواند این را نشان دهد. اگر پاهای او به سمت شما حالت گرفته باشد، به این دلیل است که او می خواهد با تمام وجود به شما نزدیک باشد.

  • تکان دادن سر

زمانی که فردی به طور مرتب سر خود را هنگامی که شما صحبت می کنید تکان می ‌دهد، ممکن است به این دلیل باشد که او می‌ خواهد شما بدانید که واقعا به حرف هایتان گوش می دهد. با این حال اغلب این یک حرکت ناخواسته است.

  1. وضعیت

وضعیت و زبان بدن میزان زیادی از ارتباطات را تشکیل می ‌دهند و بسیاری از حرکات زیرکانه می ‌تواند نشانه این باشد که فردی واقعا مجذوب شما شده است. در نهایت ارتباطات کلامی و غیرکلامی باید دست به دست هم دهند تا به یک نقطه مناسب و درست دست یابند. در قسمت زیر به برخی از این نشانه های بدنی که نشان دهنده جذب شدن فرد هستند می پردازیم:

  • پا روی پا انداختن

مخصوصا در مردان، عمل پا روی پا انداختن و نزدیک کردن آن ‌ها به طرف شخص دیگری نشانه آشکاری است که فرد به او علاقه دارد و جذب او شده است.

این راه برای افرادی مناسب است که جذب شدنشان را به شیوه ای که از لحاظ زیست شناختی برنامه ریزی شده است، بیان می کنند. کنترل این رفتار کار آسانی نیست اما به راحتی می توانید جذب شدن فرد به خودتان را از این طریق را تشخیص دهید.

  • گرفتن چشم های شما با دست از پشت

این عمل که بیشتر در میان خانم ها رایج است ناشی از صداقت و صمیمیت بین آن هاست. این رفتار از سمت کسی که جذب شما شده نشان می دهد که او می خواهد شما را بشناسد و مطمئن شود که او را می شناسید یا نه.

  • وضعیت ایستادن باز

یک حالت بدنی باز نشانه آرامش است و اشاره به طبیعت خوش ‌آمدگویی دارد. فردی با این وضعیت بدنی می ‌خواهد به شما بگوید اجازه دارید به زندگی او یا حداقل، این مکالمه و تمام چیزهایی که مستلزم آن است، وارد شوید. از طرف دیگر، اگر وضعیت بدنی فرد سفت و سخت باشد، طرف مقابل هم احساس ناخوشایندی خواهد داشت.

  • همانند سازی یا تقلید

همانندسازی حالت ناخودآگاه تقلید از حالت و یا موقعیت فرد مقابل است. برای مثال اگر شما چانه تان را روی آرنج تکیه می دهید و حرف می زنید فردی که جذب شما شده نیز همین کار را انجام می دهد. همچنین می ‌توانید از دور به این موضوع توجه کنید. اگر کسی که چند میز آن طرف تر نشسته باشد طوری به نظر می‌ رسد که همه کارهایی را که می ‌کنید تقلید می کند ممکن است به طور پنهانی شما را زیر نظر داشته باشد.

  1. لمس کردن

فردی که مجذوب شما شده ممکن است سعی کند دلایل بیشتری برای لمس کردن شما پیدا کند. این می ‌تواند یک پیوند ایجاد کند و به ایجاد کشش بین دو نفر کمک کند، به خصوص اگر شما هم نسبت به او حسی داشته باشید. این فرد ممکن است کارهای زیر را انجام دهد:

  • مشت زدن به آرامی و از روی شوخی به بازوی شما
  • لمس کردن دست تان
  • قرار دادن بازویش روی شانه تان
  • لمس کردن بازو یا ساق پایتان

لمس کردن یک فرد یک اقدام صمیمی است و روشی است که به او نشان می دهد شما نیز نسبت به او حسی دارید یا خیر. نحوه واکنش شما به این تماس ادامه راه را به او نشان خواهد داد.

  1. الگوهای گفتاری

گاهی با توجه به نحوه صحبت کردن فرد متوجه می شوید که او مجذوب شما شده است. برخی از تعاملات بسیار ساده در واقع می‌توانند نشانه این شیفتگی احساسی باشند. این امر مخصوصا در صورتی درست است که در کنار سایر نشانه‌ ها انجام شوند. در اینجا چند مثال را با هم بررسی می کنیم:

  • دست انداختن و اذیت کردن

دست انداختن و شوخی یک عادت مشترک در بین کسانی است که طنازی می کنند و لاس می زنند. این کار اغلب باعث خنده هر دوی شما می شود و منجر به ایجاد رابطه خوبی بین دو نفر می ‌شود و باعث می‌ شود که آن ‌ها راحت ‌تر با هم ارتباط برقرار کنند.

  • تعریف و تحسین

تعریف و تمجید چیز خوبی است و هر دو یعنی هم فرد تعریف کننده و هم کسی که از او تعریف شده حس خوبی از این تعریف خواهند داشت. اگر فردی مکررا از شما تعریف و تمجید می کند، احتمال این وجود دارد که تا حدی نسبت به شما جذب شده ‌باشد.

تعریف از هوا و طبیعت عمدتا نشان از شیفتگی فرد نمی دهد اما تعریف و تمجیدهایی که از صمیم قلب هستند می ‌توانند نشانه‌ ای از کسی باشند که نهایت تلاش خود را می‌ کند تا شما را تحت ‌تاثیر قرار دهد.

  • ادای اشتباه کلمات

فردی که شیفته و مجذوب شما شده ممکن است کلمات را به اشتباه ادا کند، و یا حتی لکنت زبان بگیرد. دیدن این دست پاچگی می‌ تواند خیلی دوست ‌داشتنی باشد، و این نشانه خوبی است که یک نفر با حالت استیصال سعی می‌ کند شما را تحت ‌تاثیر قرار دهد.

  • سوال پرسیدن

سوال پرسیدن بخشی از هر مکالمه معمولی و مثبت است. با این حال، یک حقیقت در همه تعاملات وجود دارد و آن این است که افراد بسیاری از سوالات را نمی‌ پرسند مگر اینکه به پاسخ آن‌ ها علاقه ‌مند باشند.

کسی که به طور واضح درباره بسیاری از جنبه‌ های مختلف شما سوال می ‌کند، واقعا در تلاش است که شما را بهتر بشناسد.

منبع:آلامتو

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا