اسامی سریال های نوروز ۱۴۰۰ و زمان و شبکه پخش + معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۰

در این مطلب، توضیحاتی پیرامون اسامی سریال های نوروز ۱۴۰۰ ، زمان پخش و همچنین شبکه پخش آن ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تلویزیون ایران هر ساله برای ایام نوروز ، سریال های مختلفی را تدارک می بیند؛ سریال هایی که با موضوعاتی جذاب و طنز ، مهمان خانه های مردم در ایام نوروز خواهند بود.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ تلویزیون

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران سریال‌ های مختلفی را برای نوروز ۱۴۰۰ تدارک دیده است؛ سریال های که هر یک می تواند شادی بخش خانه های مردم در این روزها باشد.

سریال نون.خ ۳ سریال نوروزی شبکه یک

سریال نون خ ۳ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی سریال نوروزی شبکه یک در سال ۱۴۰۰ شمسی است. فصل سوم سریال نون.خ با حضور برخی از بازیگران قدیمی این سریال و پیوستن چند بازیگر جدید اسفند ماه تصویربرداری شد تا برای پخش در شب های نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

شبکه یک- ۲۲:۱۵

اکبر عبدی و علی صادقی دو بازیگر جدیدی هستند که به فصل سوم سریال نون خ پیوسته اند و در کنار دیگر بازیگران این سریال ایفای نقش می کنند.

فصل دوم نون خ دیگر سریالی بود که مراحل ساختش با شیوع کرونا ناتمام ماند که البته بر خلاف پایتخت، تعداد قسمت‌ها کم‌تر شد تا پایان سریال باز نماند.

نون خ درباره ماجراهای مرد میان‌سال ساده‌دلی به نام نورالدین خانزاده (با بازی سعید آقاخانی) و آشنایان عجیب‌وغریبش است. لحن ساده سریال و لهجه شیرینی کردی در کنار بازی‌های فوق‌العاده بازیگران بومی ، از جمله دلایلی بود که این سریال را به موفقیت رساند.

فصل سوم نون خ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فیلم‌برداری شد و به عنوان سریال نوروزی ۱۴۰۰ شبکه یک از اول فروردین حول‌وحوش ساعت ۲۲ روی آتن خواهد رفت. در این قسمت شاهد بازگشت علی صادقی و اضافه شدن اکبر عبدی به تیم بازیگری هستیم و متأسفانه حمیدرضا آذرنگ با شخصیت شیرین خلیل در این فصل حضور ندارد.

هم‌بازی: پلن B شبکه ۲ در نبود کلاه قرمزی

شبکه دو- ساعت ۲۱:۳۰

هرچند جای خالی کلاه قرمزی به عنوان سریال نوروزی  ۱۴۰۰ به خوبی احساس می‌شود اما ظاهراً شبکه دو با یک سریال مفرح به میدان آمده. هم‌بازی به کارگردانی سروش محمدزاده در ۲۰ قسمت ساخته شده که در حال حاضر سریال سیاوش او در از نماوا پخش می‌شود.

هم‌بازی درون‌مایه عاشقانه و طنز دارد و به مشکلات جوانان خواهد پرداخت. دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مؤمن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی و علیرضا اوسیوند در آن ایفای نقش می‌کنند.

لوتی؛ گاندو ۲

شبکه سه- ۲۰:۴۵

تلویزیون در چند سال اخیر علیرغم تمام تلاش‌هایش عملکرد موفقی در ساخت سریال‌های جاسوس نداشته اما گاندو یکی از معدود آثاری بود که این قاعده را شکست و از کلیشه‌های رایج این ژانر فاصله گرفت تا مخاطب شاهد سریالی خوش ساخت باشد.

قسمت اول گاندو در خرداد ۹۸ از شبکه ۳ پخش شد و ماجرای آن درباره یکی از پر سر و صداترین پرونده‌های امنیتی چند سال اخیر ایران؛ یعنی جیسون رضاییان بود. فارغ از اهداف گاندو، بررسی ابعاد مجهول این پرونده و فاصله از شعارهای رایج، مخاطبان خوبی برای سریال دست و پا کرد.

فصل دوم گاندو با نام لوتی در سکوت کامل خبری ساخته شد و چند روز قبل در یک تصمیم ناگهانی به کنداکتور شبکه سه راه یافت. هنوز هیچ خبری درباره خلاصه داستان از دست نیست و فقط می دانیم چند بازیگر جدید از جمل امیر یل ارجمند به سریال اضافه شدند.

لوتی تنها سریال نوروزی ۱۴۰۰ است که فضایی کاملاً جدی دارد و همین مسئله از سایر رقبا متمایزش می‌کند. حالا باید ببینیم می‌تواند مثل فصل اولش موفق عمل کند یا رقابت را به نون خ و پایتخت واگذار خواهد کرد.

نوروز رنگی؛ نوستالژی به سبک مشهدی

شبکه پنج- ساعت ۲۰

کارگردانی سریال نوروزی ۱۴۰۰ شبکه پنج بر عهده علی مسعودی است و بازیگرانی مثل یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی و جواد خواجوی در آن حضور دارند.

ظاهراً ماجرا درباره یک خانواده مشهدی است و در فضای نوستالژیک دهه ۶۰ می‌گذرد. علی مسعودی نویسنده آثاری مثل کوچه اقاقیا و سه در چهار بوده و باید ببینیم با توجه به رقبای سرسخت و ساعت پخش نه چندان خوب، چه جایگاهی را به دست خواهد آورد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا