استعلام قیمت تیرآهن ۱۶ و خرید از بهترین تولید کننده

رپورتاژ آگهی

استعلام قیمت تیرآهن 16 و خرید از بهترین تولید کننده

تیرآهن­ها یکی از مصالح اصلی در ساخت سازه­های فلزی بشمار می­آیند.  یکی از انواع تیرآهن­هایی که در ساخت، سازه کاربرد فراوانی دارد تیرآهن ۱۶ است.  البته باید توجه داشت که کاربرد تیرآهن ۱۶ به کیفیت تیرآهن ۱۶ نیز بستگی دارد. برخی از تولیدکنندگان این نوع از تیرآهن­ها اقدام به تولید تیرآهن ۱۶ با کیفیت بالایی می­کنند.

کیفیت بالای تیرآهن ۱۶ باعث می­شود که در برخی از سازه­ها بنا بر نظر مهندس سازه از این تیرآهن به عنوان ستون اصلی نیز استفاده کنند. کیفیت بالای تیرآهن ۱۶ باعث افزایش وزن این تیرآهن می­شود و افزایش وزن تیرآهن افزایش قیمت آن را نیز به دنبال دارد که از طرف برخی متقاضیان خرید این تیرآهن پذیرفته شده نیست.

حجم مصرفی تیرآهن­ها در یک سازه  به اندازه­ای است که کم­ترین نوسان در قیمت این محصولات می­تواند در افزایش و یا کاهش هزینه­های ساخت یک سازه بسیار موثر باشد؛ از اینرو سازندگان سازه­ها در تلاش هستند که مرجعی را پیدا کنند که بتوانند به صورت لحظه­ای از قیمت تیرآهن­ها و محصولات فلزی آگاه شوند تا در بهترین زمان اقدام به خرید تیرآهن­های یک سازه کنند.

همچنین یافتن یک منبع مطمئن برای خرید تیرآهن­ها با قیمت مناسب و ارزان از دیگر چالش­های متقاضیان خرید تیرآهن است. سایت آهن اسپات (ahanspot) دقیقا همان مرجعی است که متقاضیان خرید تیرآهن در جستجوی آن هستند.

متقاضیان خرید تیرآهن می­توانند با خرید آهن­آلات و محصولات فولادی به صورت آنلاین از آهن اسپات بهترین،  مقرون­به­صرفه­ترین و آسان­ترین خرید را تجربه کنند. همچنین متقاضیان خرید آهن­آلات می­توانند برای استعلام قیمت لحظه­ای آهن­آلات از آهن اسپات به عنوان یک مرجع مطمئن و معتبر استفاده کنند.

استعلام قیمت تیرآهن 16 و خرید از بهترین تولید کننده

کاربرد­های تیرآهن ۱۶ در ساخت و ساز

تیرآهن­های ۱۶ یکی از پرکاربرد­ترین تیرآهن­ها در  ساخت یک سازه­ هستند. از این تیرآهن ها در قسمت­های مختلف یک سازه استفاده می­شود. ساخت خرپا، استفاده به عنوان ستون، تیرها و  ایجاد نعل پوشش­های سقفی از موارد کاربرد تیرآهن ۱۶ در ساخت سازه­ها است.

ساخت خرپا

خرپاها میله­های مستقیمی هستند که به شکل مثلث ساخته می­شوند. استفاده از تیرآهن ۱۶ در ساخت خرپا به دلیل مقاومت مناسب این تیرآهن برای این کار است. تنها در صورتی مجموعه خرپا دچار مشکل می­شود که میله­های کاربردی در این مجموعه خم شده و یا بشکند.

به عنوان ستون اصلی

از تیرآهن۱۶ گاهی به عنوان ستون اصلی نیز استفاده می­شود. البته باید توجه داشت که در صورتی که به دلیل افزایش قیمت تیرآهن­های ۱۶ با کیفیت بالا، سازندگان اقدام به تهیه این تیرآهن با کیفیت پایین کرده باشند  استفاده از این تیرآهن به عنوان ستون امکان­پذیر نیست. در این مواقع به جای استفاده از این تیرآهن به عنوان ستون از آن به عنوان تیر­های فرعی در ساخت اسکلت اصلی سازه استفاده می­شود. این کار به این دلیل است که کیفیت پایین تیرآهن­های ۱۶ بر روی مقاومت این نوع از تیرآهن­ها بسیار موثر است و باعث کاهش مقاومت آن می­شود؛ بنابراین برای جلوگیری از کاهش مقاومت کلی ساختمان این کار را انجام می­دهند.

 

برای ساخت نعل

برای تحمل وزن دیوارها و مصالح در دیوارهایی که بالاتر از سطح زمین ساخته شده­اند از نعل استفاده می­کنند. از نعل­ها بیشتر در درگاه­ها استفاده می­شود. نعل­ها در واقع وظیفه جبران حفره­های ساختمان­ها که به دلیل ایجاد پنجره و یا درگاه در آن­ها ایجاد شده را دارند. از اتصال دو تیرآهن می­توان نعل ساخت. تیرآهن­های     ۱۶ یکی از مناسب­ترین نوع از تیرآهن­ها برای ساخت نعل هستند.

استعلام قیمت تیرآهن 16 و خرید از بهترین تولید کننده

مهمترین کارخانه­های تولید تیرآهن ۱۶

کارخانه­های زیادی در ایران اقدام به تولید تیرآهن ۱۶ می­کنند. ما در این مقاله به تعدادی از مهمترین این کارخانه ها اشاره خواهیم کرد. مهمترین کارخانه­های تولید تیرآهن ۱۶ در ایران از قرار زیر هستند.

  • کارخانه ذوب آهن اصفهان
  • کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران
  • کارخانه نورد فولاد یزد
  • کارخانه نورد آریان فولاد
  • کارخانه فولاد البرز ایرانیان

عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت تیرآهن

افزایش ساخت­و­ساز در هر کشوری می تواند نشانگر پیشرفت و ترقی در آن کشور باشد.  از اصلی­ترین مصالح برای ساخت سازه­های بتنی که امروزه ساخته می­شوند تیرآهن­ها هستند؛ بنابراین قیمت تیرآهن­ها می­تواند روی قیمت تمام شده یک سازه بسیار موثر باشد و تعیین کننده قیمت سازه باشد.

افزایش قیمت تیرآهن­ها می­تواند در سرعت ساخت­وساز در یک کشور موثر باشد و باعث کند شدن سرعت آن شود. برخی عوامل که بر قیمت تیرآهن­ها موثر است ناشی از عوامل داخلی و برخی دیگر ناشی از عوامل خارجی است.

سیاستمداران در هر کشوری سعی می­کنند که  قیمت تیرآهن­ها و محصولات فولادی را کنترل کنند.  آنها سعی می­کنند تا با مقابله با چالش­های داخلی که باعث افزایش قیمت آهن­آلات و محصولات فولادی می­شوند از افزایش قیمت این محصولات جلوگیری کنند  تا سرعت ساخت­وساز را افزایش دهند و به پیشرفت کشور کمک کنند.

از عوامل موثر بر قیمت تیرآهن­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوسات قیمت آهن خام به صورت داخلی و یا جهانی
  • سیاست­ها و قوانین داخلی و خارجی
  • نوسانات قیمت نفت
  • تورم­های موجود در داخل یک کشور
  • میزان تفاوت بین عرضه و تقاضا
  • تغییرات فصلی
  • هزینه­های مربوط به حمل کالا
  • و…

چگونه می­توان به بهترین نحو اقدام به خرید تیرآهن کرد؟

زمانی متقاضیان خرید تیرآهن­ها از جمله تیرآهن ۱۰ (https://ahanspot.com/cat/beam/10t/) و ۱۶ می­توانند به بهترین نحو اقدام به خرید تیرآهن کنند که امکان مقایسه بین قیمت­های مختلف و تولیدات کارخانه­های مختلف با کیفیت­های متفاوت برای آن­ها فراهم شده باشد.

در این صورت متقاضیان خرید تیرآهن ۱۶ می­توانند متناسب با نیازی که دارند و بودجه­ای که در اختیار دارند مناسب­ترین خرید را انجام دهند.

از مهمترین مرجع­هایی که این امکان را برای متقاضیان خرید تیرآهن فراهم کرده است سایت آهن اسپات است. از مزایای این سایت می­توان به موارد زیر اشاره کرد

امکان استعلام قیمت لحظه­ای محصولات فولادی

سایت آهن اسپات با ارائه جدیدترین و به روزترین قیمت آهن­آلات امکان استعلام قیمت لحظه­ای آهن آلات را برای کاربران خود فراهم کرده است. به دلیل اینکه این سایت مرتبا به­روزرسانی می­شود کوچکترین تغییر قیمتی در این سایت نشان داده می­شود.

امکان خرید آنلاین و آسان

این سایت یکی از معتبرترین مرجع­های فروش محصولات فولادی به صورت آنلاین در کشور است.  این سایت با ارائه محصولات بهترین تولیدکنندگان آهن­آلات و محصولات فولادی امکان خرید آنلاین و آسان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

ارائه تحلیل­های درست از بازار آهن­آلات

یکی از چالش­هایی که متقاضیان خرید تیرآهن با آن روبرو هستند تحلیل بازار آهن­آلات و انتخاب بهترین زمان برای خرید این محصولات است. سایت آهن اسپات با ارائه بهترین تحلیل از بازار آهن­آلات این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که با مراجعه به سایت و مشاهده تحلیل­های بازار به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بهترین زمان را برای خرید­های خود انتخاب کنند.

ارائه جدول وزنی درست و دقیق

وجود جدول وزنی آهن آلات در این سایت به کاربران این امکان را می­دهد که با استفاده از جدول وزنی پیش­بینی درستی از میزان آهن­آلات مورد نیاز پروژه خود داشته باشند و با یک خرید با حجمی مناسب از هدر رفت سرمایه خود جلوگیری کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا