اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اشکان حسن پور بازیگر نقش فرید در سریال قورباغه به ‌نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اشکان حسن پور ، بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم سینمایی ” مغزهای کوچک زنگ زده ” به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و به تهیه‌ کنندگی سعید سعدی و سریال شبکه نمایش خانگی ” قورباغه ” فعالیت داشته است.

اشکان حسن پور کار حرفه‌ ای خود را از سینما آغاز کرده است. وی در سال ۱۳۹۶ شمسی، دوره‌ ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم اشکان حسن پور در این سال، بازیگری در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی محسوب می ‌شود. او توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

اشکان حسن پور توانست با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده ، فرهاد اصلانی ، نازنین بیاتی و سید فرید سجادی‌ حسینی بر تجارب او افزود.

جالب است بدانید دبورا یانگ ، منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر نیز پیش از این فیلم مغزهای کوچک زنگ ‌زده به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی ، استعداد نوظهور سینمای ایران را مهیج ‌ترین فیلم-ژانر در بازار جشنواره فجر معرفی کرده بود که به خوبی می ‌تواند در عرصه بین ‌المللی نیز مخاطبان را جذب کند!

اما اشکان حسن پور در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی حضور دارد! این مجموعه، داستانی درام و اجتماعی دارد! داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می ‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده ‌است:

” من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می ‌کنم همه جا بستس و نمی ‌تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه ‌ها رو قبلا دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ ها، اونا رو زمانی می ‌بینم که در حال مردنم. “

در ویدیوی زیر، اشکان حسن پور ، بازیگر سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه و فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده از تجربه بازى در فیلم های هومن سیدی مى‌ گوید:

 

اشکان حسن پور در اینستاگرام

https://www.instagram.com/ashkan_hasanpour

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا