اعلام نتایج قرعه کشی k132 و سایر محصولات ایران خودرو

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اعلام نتایج قرعه کشی k132 و سایر محصولات ایران خودرو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مراسم قرعه ‌کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با حضور مسئولان و نهاد‌های ناظر برگزار شد و از بین ۷۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت نام کننده ، ۳۵ هزار نفر برنده انتخاب شدند تا در طرح مشارکتی ایران خودرو صاحب خودرو شوند.

قرعه کشی k132

ثبت نام کنندگان طرح مشارکت در تولید گروه صنعتی ایران خودرو هم اکنون می‌ توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود استعلام بگیرند که نام آن‌ ها جزو برگزیدگان قرعه کشی هست یا خیر. امروز صبح ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، مراسم قرعه کشی ۱۰ محصول گروه خودروسازی ایران خودرو در محل این شرکت برگزار شد و لیست برگزیدگان  اکنون در سایت ایران خودرو اعلام شده است.

قسمت اول برندگان قرعه کشی k۱۳۲ و سایر محصولات

قسمت دوم برندگان قرعه کشی k۱۳۲ و سایر محصولات

بد نیست بدانید K132 را باید نسخه وطنی شده پژو ۳۰۱ دانست که بر روی پلت فرم اطلاح شده PF ۱ پژو – سیتروئن بنا شده است! البته این پلت بعد از ایرانیزه شده نام IKP ۱ را به خود گرفته و قرار است محصولات دیگری نظیر کراس اوور کی ۱۲۵ هم و یک هاچ دیگر هم بر روی این پلت فرم هم سوار شوند. بر اساس ادعای مدیران ایران خودرو سطح داخلی سازی کی ۱۲۵ بالای ۹۰ درصد است که در صورت صحت این موضوع کی ۱۳۲ را باید داخلی‌ترین خودروی ایرانی محسوب کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا