اقساط وام یک میلیونی کرونا از چه ماهی کسر می شود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اقساط وام یک میلیونی کرونا و همچنین زمان کسر آن ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا از تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از حساب سرپرستان خانواده کسر می ‌شود.

اقساط وام یک میلیونی کرونا

اواخر فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بود که  محمدباقر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد همه خانواده‌ هایی که یارانه نقدی دریافت می ‌کنند در صورتی که بخواهند می ‌توانند برای در خواست وام یک میلیون تومانی کرونایی درخواست بدهند. این وام پرداخت شد تا کمکی به خانوارهایی باشد که به دلیل شیوع کرونا درآمدشان با مشکل مواجه شده است.

متقاضیان وام یک میلیونی یارانه می ‌توانستند بدون مراجعه به بانک‌ ها درخواست خود را ثبت کنند و یارانه نقدی این افراد به عنوان ضمانت توسط بانک ‌ها پذیرفته شد. مبلغ تسهیلات برای هر خانوار یک میلیون تومان به صورت قرض ‌الحسنه و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی است.

پرداخت اقساط وام یک میلیون تومانی پس از دو ماه تنفس،از این ماه یعنی ۲۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی آغاز می ‌شود و هر قسط به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان به صورت ماهانه از حساب یارانه افراد کسر می ‌شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا