بازیگر نقش نینجای سیاه در سریال گودال کیست؟ + عکس

نینجای سیاه در سریال گودال چه کسی می‌تواند باشد ؟ اگر بعد از تمامی نبردهای اهالی گودال (چوکور محله) با نینجای سیاهپوش برایتان سوال پیش آمده که بالاخره این نینجا کیست ، به شما خواهیم گفت این شخص کسی نیست جز کاراکتر کمال! یعنی اوئور ییلدیران. همان طور که می‌دانید، دوشنبه هفته گذشته، قسمت ۱۳۱ از سریال گودال پخش شد. این سریال که هر دوشنبه شب از شبکه Show TV ترکیه پخش می شد ، پس از ۴ فصل سی و اندی قسمته که ۴ سال (از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱) طول کشید بالاخره با بینندگان خداحافظی کرد.

نینجای سیاه در سریال گودال

اما قبل از این که قسمت آخر از شبکه شو تی وی پخش شود، بینندگان چشم انتظار قسمت آخر، شاهد مراسم گالا و جشن خداحافظی سریال چوکور با حضور بازیگران و سایر عوامل این سریال بودند.
در این مراسم، بازیگران نقش‌های اصلی و مکمل زن و مرد حضور داشتند و با هم آهنگ های رپ متن سریال را همراه با خواننده ترانه‌ها خواندند. یکی از مجری‌های این برنامه نیز شخصیت کمال در سریال گودال بود.
در مراسم گالا، عوامل سریال گودال در راستای حفظ محیط زیست و کمک به طبیعت، پویش کاشت درخت و احداث جنگل چوکور را با کاشت ۵۰ هزار نهال بلوط معرفی کردند.
بازیگران طی مراسم گالا از مردم خواستند تا کلمه نهال (Fidan) را به شماره تلفن اعلام شده پیامک کنند. قرار است به ازای هر پیامک مردم ترکیه یک نهال بلوط به نام خود فرستنده پیامک در جنگل چوکور کاشته شود.
در این برنامه، شعار همیشگی مردم محله گودال از ” گودال خونه‌مون، ادریس بابامون ” به شعار ” دنیا خونه‌مون، طبیعت مامانمون ” تغییر کرد تا مردم ترکیه با ارسال پیامک کمک کنند طبیعت ترکیه نفس بکشد.
مجری برنامه ، کاراکتر کمال ، که همان اوئور ییلدیران است، در شروع برنامه، از آراس بولوت اینملی (کاراکتر یاماچ کوچوالی) درخواست کرد که به روی صحنه بیاید و با مردم صحبت کند.
وقتی آراس روی سن رفت، بعد از احوالپرسی و دعوت مردم به ارسال پیامک برای کاشت نهال در جنگل چوکور، از کمال پرسید: «بالاخره متوجه نشدم! نینجا کی بود؟» و کمال با خنده و دراز کردن پا به سمت جلو و انجام حرکات نینجایی، پاسخ داد: « نمی دانم! » این پاسخ منفی در کنار لبخندها و حرکات نینجایی کاملا مشخص کرد که نینجای سیاهپوش که به دست یاماچ کشته شد کسی نبود جز کاراکتر کمال!

بیوگرافی اوئور ییلدیران ، نینجای سیاه در سریال گودال
اوئور ییلدیران در ۲۶ ژوئیه ۱۹۸۱ در استانبول متولد شد. وی تحصیلات خود را در آکادمی ورزشی دانشگاه Gazi در رشته ژیمناستیک به پایان رساند. برادر اوئور، مصطفی ییلدیران، نیز در حرفه بازیگری مشغول فعالیت است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا