بازی برای کسب درآمد — معرفی ۸ روش کسب درآمد از بازی های آنلاین

در این بخش از مطالب وبلاگ جدولیاب، مقاله‌ای درباره  بازی برای کسب درامد برای شما خواهیم آورد. چه شما یک زن پنجاه ساله با شغل و فرزند باشید، یا یک پسر نوجوان با زمان زیادی در روزمرگی‌هایش، بازی های ویدیویی جذابیت خاصی دارند. متأسفانه، بازی های ویدیویی گاهی اوقات به عنوان اتلاف وقت یا سرمایه گذاری ناشایست تلقی می شوند. علیرغم این تصور غلط، ممکن است از سرگرمی خود به نفع خود استفاده کنید و با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید. این امر از طریق بررسی بازی ها، ارائه آموزش ها و ورود به مسابقات به دست می آید. پس با ما همراه باشید تا برای شما  بازی برای کسب درامد را بگوییم.

بازی برای کسب درامد

 سایت فرادرس مقاله‌ای تحت عنوان آموزش سبک شناسی بازی های رایانه ای منتشر کرده است. برای دیدن این مقاله لطفا روی لینک زیر کلیک کنید:

چگونه از بازی ها کسب درآمد کنیم؟

۱- یک نام جذاب ایجاد کنید: چه در حال ایجاد یک وبلاگ یا استفاده از یوتیوب باشید، باید نامی جذاب داشته باشید. این نام می تواند چیز ساده ای باشد، مانند نام داده شده شما و “بررسی بازی های ویدئویی” پس از نام شما، یا می توانید یک نام تجاری از پایه ایجاد کنید، یک نام کاملاً جدید، گرافیک وب سایت، و حتی یک آهنگ یا صدایی از یک بازی باشد.

بازی برای کسب درامد

۲- یک محتوای آنلاین راه اندازی کنید: می‌توانید از سایت یوتیوب یا آپارات استفاده کنید یا یک وبلاگ راه‌اندازی کنید تا یک محتوای آنلاین ایجاد کنید، اما داشتن نوعی مکان آنلاین برای ارائه دیدگاه ضروری است. اگر یک کانال یوتیوب یا آپارات راه‌اندازی می‌کنید، مطمئن شوید که یک دوربین فیلم‌برداری مناسب و مکانی برای راه‌اندازی دارید.

برخی از افراد از طریق یوتیوب یا آپارات پول زیادی به دست می آورند و حتی تا آنجا پیش رفته اند که آن را به شغل تمام وقت خود تبدیل کرده اند. این نادر است و ممکن است سال‌ها کار سخت طول بکشد، بنابراین انتظار پرداخت سریع را نداشته باشید و فکر نکنید که یک شبه پولدار می شوید . بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.

بازی برای کسب درامد

۳- شروع به نقد و بررسی بازی ها کنید: همچنین می توانید شروع کنید به نقد و بررسی بازی‌های جدید که روانه بازار شده‌اند. بیشتر مردم علاقه ای به افراد مسن نخواهند داشت. هنگامی که یک بازی جدید منتشر می شود، می توانید آن را بخرید یا اجاره کنید، اگرچه خرید آن برای شما هزینه دارد. مطمئن شوید که تمام جزئیات یک بازی را بررسی می‌کنید . تمام نقاط ضعف و قوت یک بازی را برای کاربران بازگو کنید.

۴- مخاطبان خود را بشناسید: اگر مستقیماً بازیکنان بازی های ویدیویی را هدف قرار می دهید، طوری صحبت کنید یا بنویسید که انگار دارید با بازیکنان صحبت می کنید. اگر والدین بازیکنان بازی های ویدیویی را هدف قرار می دهید، از زبانی استفاده کنید که بازی ها را به وضوح برای یک تازه کار توضیح می‌دهد.

بازی برای کسب درامد

۵- نظرات خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید: آنها را تشویق کنید تا اگر آنچه را که می بینند، لایک کنند و برای دیگران به اشتراک بگذارند. بهترین راه برای ایجاد کسب و کارتان این است که نام خود را در آنجا به نمایش بگذارید. حتی اگر احساس خجالت می‌کنید یا کم رو هستید، به خانواده و دوستان خود بگویید که چه کار می‌کنید و از آنها بخواهید اگر آنچه را که می‌بینند لایک کنید و شما را تشویق نمایند، وب‌سایت یا کانال شما را به اشتراک بگذارند. این یک راه ساده و آسان برای جلب علاقه بیشتر در سایت شما است. پله پله کارها را انجام دهید و به مرور زمان درآمدهایتان از مرور بازی بیشتر خواهد شد.

بازی برای کسب درامد

۶- از هشتگ های مناسب در فضای یوتیوب و آپارات یا اینستاگرام استفاده کنید: در رسانه‌های اجتماعی، هشتگ‌ها برای پیوند دادن نام شما به نام دیگرانی که کار مشابهی انجام می‌دهند بسیار مفید هستند. چه از فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر برای صحبت در مورد سرمایه گذاری جدید خود استفاده کنید، مطمئن شوید که از هشتگ استفاده می کنید.

بازی برای کسب درامد

۷- از تبلیغات در میان ویدئوهای بررسی بازی استفاده کنید: ویدیوهای یوتیوب یا آپارات دارای گزینه گنجاندن تبلیغات هستند، که می تواند به شما کمک کند شروع به کسب درآمد کنید، در حالی که وبلاگ ها این گزینه را دارند که از پیوندهای وابسته و تبلیغاتی مانند تبلیغات کلیکی استفاده کنید. اگرچه ممکن است در آینده به حمایت‌های مالی امیدوار باشید، این آگهی های تبلیغاتی راهی عالی برای شروع به دست آوردن اندکی پول نقد هستند. پس بازی برای کسب درامد در اینجا مصداق واقعی خودش را نشان داد. مانند آگهی پایین که در وبلاگ جدولیاب گذاشته شده است.

۸- با شرکت های ساخت بازی های ویدیویی تماس بگیرید و برای بررسی بازی ها پیشنهاد دهید: هنگامی که حضور خود را به صورت آنلاین تثبیت کردید (حداقل چند صد دنبال کننده و ۶ ماه پست مداوم را در نظر بگیرید)، با شرکت های مختلف بازی های ویدیویی تماس بگیرید و خدمات خود را به عنوان بازبین ارائه دهید. در حالی که ممکن است از شرکت‌های بزرگ چیزی نشنید، شرکت‌های کوچک‌تر یا در حال رشد ممکن است به همان اندازه مشتاق باشند که نام خود را مطرح کنند.

هنگام تماس با شرکت ها، از تعارفات رسمی استفاده کنید و همیشه مودب باشید. به آنها پیوندهایی به سایت یا کانال خود بدهید و توضیح دهید که ماهانه چه تعداد بازدید از صفحه یا بازدید از ویدیو دریافت می کنید. این اعداد در تعیین میزان تأثیرگذاری شما به عنوان ابزار تبلیغاتی مهم هستند.

بازی برای کسب درامد

تا کنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «تبلیغات درون برنامه‌ ای» منتشر شده است. در ادامه برخی از این مقالات مرتبط با این موضوع لیست شده اند که شما می‌توانید با کلیک بر روی آن به صفحه‌ی مربوطه هدایت شوید.

تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای

۱- یک بازی دلخواهی را انتخاب کنید که دوست دارید بازی کنید و مخاطب داشته باشد. اگر می‌خواهید در یک بازی خاص به یکی از بهترین‌ها تبدیل شوید، باید یک بازی باشد که از انجام آن لذت می برید و مورد علاقه شما باشد. یک سری بازی انجام دهید تا ببینید کدام سبک را بیشتر دوست دارید. برای دیدن محبوب ترین بازی ها، وب سایت های معروف را مشاهده کنید. بازی‌هایی که مخاطبان زیادی دارند معمولاً مسابقاتی با جوایز نقدی بزرگ دارند.

  • اگر به اسلحه تیراندازی علاقه دارید، ممکن است بازی های تیراندازی مانند Overwatch، Fortnite یا Call of Duty را دوست داشته باشید.
  • اگر به استراتژی علاقه دارید، ممکن است از بازی های استراتژی مانند Starcraft 2 یا League of Legends لذت ببرید.
  • اگر در یک بازی تمرین کنید که قبلاً در آن مهارت دارید، حرفه ای شدن آسان تر است.

بازی برای کسب درامد

۲- برای توسعه مهارت های خود تمرین کنید. هر چه ساعات بیشتری را تمرین کنید، در بازی بهتر و حرفه‌ای تر خواهید شد. این کمک می کند تا حرکات خاصی را که در بازی انجام می دهید را یاد بگیرید، مانند ترکیب دکمه ها در بازی‌های مبارزه یا دقت ماوس با تیراندازی اول شخص. گاهی اوقات، تا زمانی که روند بازی را کامل نکنید، مقابله با هوش مصنوعی یا بازیکنانی که توسط رایانه کنترل می‌شوند، خوب است.

در هر بازی رقابتی، مهم است که تمرین مستقیم شخص در مقابل شخص انجام دهید تا به بازی در مقابل بازیکنان دیگر عادت کنید.

اگر برای مدت طولانی در حال بازی هستید، هر ۱ تا ۲ ساعت ۵ تا ۱۰ دقیقه استراحت کنید.

بیشتر گیمرها قبل از اینکه حرفه ای شوند هزاران ساعت را صرف بازی می کنند.

بازی برای کسب درامد

۳- برای یادگیری استراتژی های مختلف، ویدیوهای یوتیوب و آپارات را تماشا کنید. بازپخش‌ها یا ویدیوهای حرفه‌ای را پیدا کنید تا متوجه شوید حرفه‌ای‌ها چگونه بازی می‌کنند و برای بهترین بودن چه می‌کنند.  گیم پلی و استراتژی آنها را مطالعه کنید تا بتوانید آن را کپی کنید و از چیزهایی استفاده کنید که سایر گیمرهای معمولی ممکن است متوجه نشوند. همچنین ممکن است پیوستن به انجمن‌ها یا کانال های ارتباطی درباره بازی‌ای که در حال انجام آن هستید، به یادگیری بیشتر شما کمک کند.

بازی برای کسب درامد

۴- وارد مسابقات بازی شوید و برنده شوید. تورنمنت هایی وجود دارند که برای برنده شدن یا رقابت جوایز نقدی ارائه می کنند. معمولاً برای ورود به این مسابقات باید با برنده شدن در یک تورنمنت یا مسابقه مقدماتی واجد شرایط شوید. برای درخواست شرکت در مسابقات، سازمان‌هایی را پیدا کنید که میزبان آن‌ها هستند و قوانین را بخوانید تا مهلت‌های درخواست و مسابقات را رعایت کنید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی تمرین کرده و آماده می شوید تا بتوانید در مسابقات خوب عمل کنید.

شرکت ها و نهادهایی هم در ایران هستند که متولی تورمنت‌های بازی هستند و از میان منتخبین این مسابقات، نفراتی را برای مسابقات جهانی اعزام می‌کنند . پس خودتان را دست کم نگیرید و بازی برای کسب درامد را شروع کنید.

بازی برای کسب درامد

۵- به یک تیم و گروه حرفه ای بازی بپیوندید. تیم‌های حرفه‌ای می‌توانند مسکن، مزایا و حقوق سالانه را ارائه دهند، اگر شما یک گیمر تمام وقت در فهرست آنها باشید. اگر شما یکی از بهترین گیمرهای جهان هستید، تیم‌های حرفه‌ای بازی با پیشنهاداتی با شما تماس خواهند گرفت. با رقابت سطح بالا تمرین کنید و در صحنه بازی رقابتی دوستان شوید. این گشایشی و فرصت هایی را برای تیم‌های حرفه ای مختلف باز می کند.

به عنوان یک گیمر حرفه ای امضا شده، باید در تبلیغات رسانه‌ای، مواد تبلیغاتی و مسابقات شرکت کنید. و کسب درآمد کنید

همچنین می‌توانید با سایر بازیکنان یا سازمان‌های بازی تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها علاقه‌مند به قرارداد با شما هستند یا خیر.

اگر واقعاً در بازی فوق‌العاده هستید، تیم‌های حرفه‌ای شما را به عنوان یک دارایی می‌بینند و با شما تماس خواهند گرفت. بازی برای کسب درامد در اینجا هم خودی نشان می‌دهد.

بازی برای کسب درامد

۶- حمایت های مالی (اسپانسر) برای خودتان ایجاد کنید. هنگامی که شما شناخته شدید، حامیان مالی ( اسپانسر) ممکن است با شما تماس بگیرند تا از شما حمایت کنند. گاهی اوقات این با کمک هزینه سالانه برای حمایت از شرکت آنها همراه است، و گاهی اوقات با مزایایی مانند اهدای یک دستگاه بازی یا یک رایانه ویژه گیم همراه است. با شرکت هایی که در این زمینه هستند تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها مایل به حمایت مالی از شما هستند یا خیر. اگر به اندازه کافی دنبال کنندگان زیادی دارید یا در مسابقات عملکرد خوبی دارید، اغلب برندها برای حمایت مالی به شما مراجعه می کنند.

تیم حرفه ای شما که به شما کمک می کند تا اسپانسرهای مختلف را پیدا کنید.

به عنوان حامی، ممکن است از شما خواسته شود که در جریان خود تبلیغات داشته باشید یا در تبلیغات شرکت کنید. پس بازی برای کسب درامد فراموش نشود.

بازی برای کسب درامد

استخدام به عنوان گیمر 

۱- برای یک شغل ثابت  به یک تستر بازی تبدیل شوید. آزمایش‌کنندگان بازی، باگ‌ها و اشکالات بازی‌های جدید را آزمایش کرده و کشف می‌کنند تا قبل از اینکه بازی برای بازیکنان منتشر شود، آن‌ها برطرف شوند. یک تستر بازی باید بتواند به طور موثر ارتباط برقرار کند و گزارش بنویسد تا مهندسان بازی بدانند چه چیزی را باید اصلاح کنند. برای دریافت شغل به عنوان تستر بازی، به دنبال موقعیت های باز باشید و به صورت آنلاین درخواست دهید.

برای گرفتن شغل به عنوان تستر بازی نیازی به مدرک دانشگاهی نیست، اما اغلب می تواند موثر باشد.

دستمزد تسترهای بازی بر اساس شرکت و تجربه متفاوت است.

بازی برای کسب درامد

۲- اگر در یک بازی مهارت دارید، افراد دیگر را پرورش و آموزش دهید. اگر واقعاً در یک بازی خاص مهارت دارید، افرادی هستند که به شما پول می دهند تا به آنها کمک کنید تا مهارت های خود را بهبود بخشند. به دنبال سایت‌هایی باشید که به شما این امکان را می‌دهند که مهارت‌های خود را با پرداخت هزینه ارائه دهید. هنگامی که شخصی شما را استخدام کرد، باید زمانی را تنظیم کنید که برای هر دوی شما مفید باشد و برای مدت زمان توافق شده ای به او کمک کنید

مردم معمولاً به آمار بازی شما نگاه می کنند تا ببینند آیا به اندازه کافی برای استخدام خوب هستید یا خیر.

مربیان بازی معمولاً درامد خوبی دارند.

بازی برای کسب درامد

آیا می دانستید در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «بازی» منتشر شده است. پس با ورود به لینک زیر وارد این سایت شوید و از دریای بی کران آموزش ها لذت ببرید:

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا