بررسی ارزان ترین گوشی های موبایل برای دانش آموزان و کاربران اپلیکیشن شاد + قیمت روز

در این مطلب از جدولیاب ، به بررسی ارزان ترین گوشی های موبایل برای دانش آموزان و کاربران اپلیکیشن شاد خواهیم پرداخت و توضیحاتی پیرامون این موضوع خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به سبب شیوع گسترده ویروس کرونا و همراه با آغاز فعالیت رسمی مدارس به صورت حضوری، بخش قابل توجهی از آموزش ها به صورت غیرحضوری و آنلاین خواهد بود! و موضوع استفاده از سامانه شاد برای ارائه بهتر دروس، دریافت تکالیف دانش‌آموزان و ارتباط بهتر بین معلم و دانش ‌آموزان در ایام کرونایی قابل چشم پوشی نیست.

ارزان ترین گوشی های موبایل برای دانش آموزان

این اتفاق در اختیار داشتن یک گوشی تلفن همراه به روز و با قیمت مناسب را برای یادگیری دروس الزامی می نماید؛ اما خرید ارزان ترین گوشی هم در بازار کنونی موبایل با قیمت های گران، کار ساده ای نیست.

خرید گوشی در بازار موبایل برای بخش قابل توجهی از اقشار جامعه دشوار است، چرا که قیمت ها در این بازار سر به فلک کشیده است و ارزان ترین گوشی ها هم از توان خرید بسیاری از خانوارها خارج است! اما در حال حاضر خانواده های زیادی به گوشی برای دانش آموزان خود نیاز دارند و به دنبال راهکاری برای دسترسی به ارزان ترین گوشی ها که در عین حال کیفیت لازم را داشته باشند، می گردند.

آیا راهی وجود دارد که بتوان با هزینه ‌ای اندک این کار را کرد؟

پاسخ این است: بله، خرید گوشی و تبلت دست دوم از دیوار روشی مناسب برای خرید گوشی هوشمند با قیمت ارزان است.

برای خرید گوشی ارزان از دیوار باید ابتدا دسته گوشی موبایل را از دیوار انتخاب و رنج قیمتی مورد نظر را انتخاب کنید. در این محدوده معمولا گزینه‌ های موجود و در دسترسی به شما پیشنهاد می ‌شود؛ اما علاوه بر این هم گوشی ‌های شناخته شده‌ ای هستند که با جست و جوی نام آنها در پلتفرم دیوار می ‌توانید از قیمت دست دوم آن مطلع شوید.

دقت داشته باشید شاد ، برنامه‌ ای است که برای داشتن آن باید یک گوشی هوشمند با اندروید چهار به بالا داشت. در ادامه به بررسی این گوشی ‌های ارزانِ دست دوم می پردازیم:

سامسونگ گلکسی A۰۱

مدل دست اول گوشی سامسونگ گلکسی A۰۱ را در حال حاضر می ‌توانید با دو میلیون و ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بازار بخرید. با این حال در دیوار می ‌توان با قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یک مدل تمیز آن را هم پیدا کرد که بدون هیچ خط و خش و سالم با همه لوازم جانبی فروشنده آن را به فروش گذاشته باشد. این مدل گوشی از اینترنت ۴G هم پشتیبانی می‌ کند. دوربین آن به اندازه‌ ای با کیفیت هست که کودک شما از تکالیف خود عکس بگیرد و برای معلم خود در سامانه شاد ارسال کند.

ارزان ترین گوشی های موبایل برای دانش آموزان

نوکیا ۲.۲

گوشی نوکیا ۲.۲ یک گوشی پایین ‌رده با اندروید ۹ است. این گوشی جدیدتر است و در نتیجه تاخیر کمتری حین کار با آن می ‌توان احساس کرد. اگرچه مدل نو آن در بازار حدود سه میلیون تومان است، اما دست دوم آن را  با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم می ‌توان در دیوار پیدا کرد.

سامسونگ گلکسی نوت ۴

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۴ ، گوشی گران ‌تر اما قدیمی ‌تری است؛ به همین دلیل احتمالا نسخه‌ های بیشتری از آن را در بازار دست دوم پیدا می ‌کنید. در حال حاضر مدل دست اول این گوشی در بازار وجود ندارد، اما مدل دست دوم آن را معمولا با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می ‌کنند؛ به این شرط که سالم باشد.

ارزان ترین گوشی های موبایل برای دانش آموزان

سامسونگ گرند پرایم پلاس

به طور کلی سامسونگ ‌های قدیمی، گزینه‌ های متنوعی برای گوشی مورد نظر کودکان دارند. برای مثال گوشی دیگر سامسونگ که سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد و امروز در دیوار با قیمت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می ‌شود گوشی سامسونگ گرند پرایم پلاس است. این مدل یک دوربین هشت مگاپیکسلی دارد که کیفیت قابل قبولی برای یک کودک فراهم می ‌کند. همچنین اندروید ۶ روی آن نصب شده است. به خاطر قدیمی بودن سخت ‌افزار این گوشی عملکرد خیلی روانی ندارد، اما اگر اپلیکیشن زیادی روی آن نصب نباشد با تاخیر زیادی روبرو نخواهید شد!

هواوی Y۵ lite ۲۰۱۸

گوشی هواوی Y۵ lite ۲۰۱۸ از ابتدا برای افرادی به بازار آمد که قصد داشتند هزینه زیادی برای خرید تلفن هوشمند صرف نکنند؛ گوشی دو سیم ‌کارته که دوربینی ۸ مگاپیکسلی دارد. امروزه با حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود مدل نوی آن را در بازار پیدا کرد؛ اما اگر فردی بخواهد فقط برای دسترسی فرزند خود به شاد یک گوشی ابتدایی تهیه کند، نسخه کارکرده آن را به وفور در دیوار هم می‌ تواند پیدا کند. در حال حاضر قیمت این مدل گوشی در دیوار از یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا