بیوگرافی بازیگران سریال هندی ازدواج مجدد + عکس

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی ازدواج مجدد یکی از سریال‌های پرمخاطب هندی طی دهه گذشته بوده که از فوریه سال ۲۰۱۲ تا می ماه سال ۲۰۱۳ از شبکه زی تی وی پخش می‌شد. این سریال در دو فصل تولید شد. فصل اول این سریال ۳۲۵ قسمت و فصل دوم ۱۴۸ قسمت است. فیلمبرداری این سریال در شهر بوپال انجام شده است. گورمیت چودری و کراتیکا سنگار بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال هم مانند اکثر سریال های هندی محور خانوادگی دارد و مسائل و مشکلاتی که در یک خانواده ایجاد می شود به تصویر می کشد. کاراکترهای اصلی قصه یک زن و شوهر به نام یاش و آرتی هستند. کمپانی ساشی سومیت کار تهیه و تولید این سریال را انجام داده است. آرویند گوپتا به همراه دو چهره دیگر، ۳ کارگردان این سریال هستند. فصل دوم سریال با نام «ازدواج مجدد- یک امید تازه» پخش شد.

سریال هندی ازدواج مجدد

بیوگرافی کراتیکا سنگار در نقش آرتی

کراتیکا سنگار یکی از بازیگران شناخته شده تلویزیون هند است. او در سریال‌هایی همچون «Kasautii Zindagii Kay»، « Jhansi Ki Rani»، « Punar Vivaah» و « Kasam Tere Pyaar Ki» ایفای نقش کرده است. او فعالیت بازیگری خود را با یک سریال خانوادگی درام در سال ۲۰۰۷ به «چون مادرشوهر هم یک روز عروس بود» آغاز کرد و در سال ۲۰۱۰ با سریال تاریخی درام «ملکه جانسی» به شهرت رسید و در سال ۲۰۱۲ نقش اصلی سریال «ازدواج مجدد» را بازی کرد و به خاطر بازی در این سربال جایزه محبوب‌ترین بازیگر زن تلویزیون و بهترین زوج هنری (همراه گورمیت چودری) را از سوی جشنواره‌های گولد اورد و زی ریشتا در سال ۲۰۱۲ دریافت کرد. بعد از آن او د دو سریال دیگر به نام‌های « Kasam Tere Pyaar Ki» و « Kasam Tere Pyaar Ki» بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ در سریال دیگری به نام «“Chakravartin Ashoka Samrat» در نقش دختری به نام رانی بازی کرد.

سنگار سوم جولای سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر کانپور، اوتار پرادش به دنیا آمده است. او دوران دبیرستانش را در همان شهر سپری کرد و برای ادامه تحصیلات به دهلی آمد و از دانشگاه آمیتی، نویدا فارغ التحصیل رشته ارتباطات شد. سپس به خاطر شغل و حرفه‌ای به بمبئی آمد. او قبل از آنکه بازیگر شود در یک آژرانس و برای تلویزیون هنگامه در بمبئی کار می کرد.
او در سال ۲۰۱۴ با نیکیتین دیر که او هم از بازیگران سرشناس هند است ازدواج کرد.

بیوگرافی گورمیت چودری بازیگر نقش یاش سیندیا

گورمیت چودری یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون هند است و در اجرای هنرهای رزمی هم مهارت دارد. در سال ۲۰۱۷ نام او در لیست ۱۰ نفر اول سکسی‌ترین مردان آسیا در رده هشتم به چشم می‌خورد. چودری فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد اما در سال ۲۰۰۸ با بازی در نقش الهه «رام» در مقابل دبینا بونرجی که نقش «سیتا» را بازی می‌کرد در سریال افسانه ای «رامایان» به شهرت رسید و با بازی در سریال «ازدواج مجدد» در سال ۲۰۱۲ محبوبیت او دوچندان شد.

او فعالیت سینمایی خود را در سال ۲۰۱۵ با فیلم مهیج روانشناختی «خاموشیان» آغاز کرد و در ۶۱مین دوره جشنواره فیلم فیر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر تازه وارد مرد به خاطر بازی در این فیلم شد. همچنین وی در پنجمین فصل برنامه تلویزیونی «Jhalak Dikhhla Jaa» که مربوط به رقص و اجرای حرکات موزن بود برنده شد. او در سال ۲۰۱۹ جایزه «Dada Saheb Phalke award» که بالارتبه ترین جایزه سینمایی است به عنوان «مستعدترین بازیگر جوان آینده بالیوود» دریافت کرد.
گورمیت بازیگرچندان پرکاری محسوب نمی شود اما کارهای موفق در کارنامه خود دارد. او در چهار اثر سینمایی تاکنون بازی کرده که «Paltan» در سال ۲۰۱۸ آخرین اثر سینمایی پخش شده از این بازیگر توانمند هندی است. همچنین تعداد سریال های تلویزیونی او هم ۶ اثر می باشد. «ازدواج مجدد» در سال ۲۰۱۳ آخرین سریالی است که گورمیت در آن ایفای نقش کرده است.
گورمیت متولد ۲۲ فوریه سال ۱۹۸۴ میلادی است. او ۱۸۰ سانت قد دارد. این بازیگر ۳۶ ساله بعد از همبازی شدن با دبینا بونرجی در سریال افسانه ای «رامایانا» با او وارد رابطه شد و در سال این زوج هنرمند با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی شویتا مونشی بازیگر نقش آرپیتا

شویتا مونشی بازیگر مطرح تلویزیون هند فعالیت هنری خود را با سریال «Kyunki Jeena Isse Ka Naam Hai» در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. او اصالتا ماراتی است و در خانواده های ماراتی به دنیا آمده است. اما ااو بان بازیگر زیباروی هندی با سریال Maayke Se Bandhi Dor که در شبکه استار پلاس پخش شد، مورد توجه قرار گرفت. نام شخصیت او در این سریال “آوینی” همسر باشکار بود. درواقع او نقش اصلی این سریال را ایفا کرده است. آوینی تمام مسئولیت های خانواده را بر عهده دارد و تنها چیزی که در زندگی اش ندارد یک عشق ناب است. او در فصل اول سریال «ازدواج مجدد» نقش همسر اول یاش را بازی کرد که نقشی تاثیر گذار بود.
مونشی در سال ۲۰۱۲ با تاجری به نام راتیکانت بهرا که در پونه زندگی می کند ازدواج کرد.

سریال هندی ازدواج مجدد

۱ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا