بیوگرافی کامل احسان دریادل + آدرس پیج اصلی احسان دریادل

احسان دریادل متود دهه ۷۰ است او شاعر، خواننده و آهنگساز است. او در دوران دانشگاه به اوج فعالیت های موسیقی رسید و توانست به آرامی در این عرصه موفق شود و الان جزو خوانندگان جوان و پر شهرت ایرانی است که آهنگ هایش هم بسیار شنیده می شوند و مخاطب دارند.

احسان دریادل

او در شهر تهران متولد شده است و از دوران نوجوانی به شعر می سرود و آهنگسازی می کرد و البته علاقه به سبک خاصی از موسیقی داشت. از خانواده او اطلاعات زیادی در دست نیست ولی گفته می شود که یک برادر و یک خواهر دارد.

سن دقیق شروع کلاس های آموزش موسیقی او معلوم نیست ولی با توجه به اینکه نخستین آهنگ او در سال ۱۳۹۸ پخش شد، نشان می دهد که از دو سال قبل در کلاس های موسیقی شرکت کرده است.

ازدواج و همسر احسان دریادل

هیچ اطلاع دقیقی از وضعیت ازدواج او در دست نیست ولی به نظر می رسد که این خواننده جوان هنوز مجرد است. به دلیل اینکه به تازگی وارد موسیقی شده است، گمان می رود که زمان زیادی را روی کارش متمرکز می شود و احتمالا مجرد است.

نخستین آهنگی که احسان دریادل منتشر کرد، آهنگ ماهی در سال ۱۳۹۸ است که نتظیم قطعه، میکس و مستر این کار از مصطفی مومنی بود و چون خیلی به شهرت نرسیده بود و نخستین کارش بود خیلی از این آهنگ استقبال نشد.

احسان دریادل

انتشار آهنگ کوچمون و شروع شهرت و محبوبیت

پس از آهنگ ماهی او به ترتیب آهنگ های دردونه، دنباله دار، دل تلخی و سپس کوچمون را منتشر کرد. آهنگ کوچمون (چی میشه رد بشی از کوچمون) در سال ۱۳۹۹ بسیار محبوب شد و تبدیل به یکی از محبوب ترین آهنگ های سال ۱۳۹۹ شد که از آن بسیار استقبال شد و همین آهنگ باعث معروف شدن احسان دریادل شد.

این آهنگ بقدری محبوب شد که واینرها و چهرهای اینستاگرامی مرتب این کار را به اشتراک گذاشتند و باعث شدند که این خواننده بسیار معروف تر شود. دابسمش های زیادی با آهنگ کوچمون ساخته شد.

اینستاگرام احسان دریادل

احسان دریادل در اینستاگرام یک پیج شخصی دارد که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد و در آخر همین مطلب لینک پیج Instagram این خواننده را قرار داده ایم.

Instagram

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا