تبدیل نقاشی های کودک به عروسک و نحوه سفارش آن

برای والدین و در آینده برای کودکان بسیار جالب خواهد بود که از تصویری که بیشتر شبیه چشم چشم دو ابرو می باشد عروسکی بوجود بیاید ، در اصل تبدیل نقاشی های کودک به عروسک احتمال این را خواهد داشت که در آینده کودکتان طراح بزرگی شود .

تبدیل نقاشی های کودک به عروسک و نحوه شفارش آن
تبدیل نقاشی به عروسک طی مراحلی برای شما و کودک دلبندتان طراحی میشود. پس برای شکوفا کردن ایده های کودک خود، سفارش نقاشی و تبدیل به عروسک را در ادامه انجام دهید .
تبدیل نقاشی های کودک به عروسک و نحوه شفارش آن

 

تبدیل نقاشی به عروسک

قطعا هر کودک وقتی نقاشی خود را در دنیای واقعی به شکل عروسک در دست بگیرد، احساس وصف ناپذیری خواهد داشت.

شما با اهدای عروسک از روی نقاشی کودکانتان، به او خودباوری و اعتماد به نفس را هدیه خواهید کرد، کودک شما در می یابد که افکار و طرح هایش همیشه قابل اجرا خواهد بود و خود را برای ارائه طرح های بهتر آماده خواهد ساخت.

شما می توانید تصویر نقاشی خود و یا فرزندتان را از طریق لینک ارائه شده ارسال کرده و بعد از مدت زمان کوتاهی عروسک زیبای خود را تحویل بگیرید.

تصویر نقاشی ارسال شده بر روی یک کاغذ A3 پرینت گرفته خواهد شد و عروسک طبق سایز این برگه ساخته خواهد شد. بنابراین هر چه دور سفید تصویر کمتر باشد عروسک بزرگتر و هر چه دور سفید بیشتر باشد عروسک کوچکتر خواهد بود. در صورت تغییر در سایز مورد نظر قبل از سفارش نظر خود را از طریق تلگرام ارسال کنید. در ساخت عروسک ها از نمد، الیاف مصنوعی و پارچه استفاده می شود.

نحوه تبدیل نقاشی به عروسک

ابتدا عکس نقاشی خود را جهت بررسی به صفحه به لینک زیر (( نحوه تبدیل نقاشی به عروسک)) ارسال نمایید. این فرایند کاملا رایگان بوده و پس از بررسی لینک تایید برای شما پیامک خواهد شد.

نحوه تبدیل نقاشی به عروسک

سفارش نقاشی و تبدیل به عروسک

شما می توانید نقاشی مورد نظر خود را ارسال کنید تا تیم نقاشیا آن را مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید نقاشی، مراحل پرداخت را طی نمایید.

تا مرحله ی ارسال نقاشی و بررسی آن توسط تیم نقاشیا روند کار کاملا رایگان بوده و طراحان ما صرفا قابلیت عروسک شدن نقاشی را بررسی خواهند نمود.

پس از تایید نقاشی، پیام تایید آن توسط شرکت برای شما ارسال خواهد شد تا شما مراحل بعدی، را کامل نمایید.

بعد از تایید پرداخت شما، نقاشیتان برای طراحی به شرکت ارسال شده و نهایتا تا ۱۰ روز آماده و ارسال خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید این قسمت شامل تبدیل نقاشی به عروسک می باشد و طرح های گرافیکی بغیر از لوگو های شرکت ها، را شامل نمیشود.

تبدیل نقاشی های کودک به عروسک و نحوه شفارش آن

 

 

 

 

تبدیل نقاشی به عروسک : شما با اهدای عروسک از روی نقاشی کودکانتان، به او خودباوری و اعتماد به نفس را هدیه خواهید کرد، کودک شما در می یابد که افکار و طرح هایش همیشه قابل اجرا خواهد بود و خود را برای ارائه طرح های بهتر آماده خواهد ساخت.

 

 

بیشتر بخوانید :

نقاشی های فانتزی برای بچه های مهدکودکی مناسب رنگ آمیزی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا