تعبیر خواب گلدان | دیدن گلدان شکسته و گلدان حسن یوسف در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب گلدان ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب گلدان

تعبیر خواب گلدان

تعبیر خواب خریدن گلدان با گل از گل فروشی به روایت شیخ طوسی:

اگر دیدی از مغازه ای اقدام به خریدن با گل میکنی به نشانه ی داماد و یا پسری است که قرار است بزودی ازدواج کند و به خانه ی بخت برود در واقع خرید گل در رویاهای ما به نشانه ی داماد شدن جوانی در بین اعضای خانواده یا بستگان نزدیک است،خالد اصفهانی میگوید اگر پسر مجردی ببیند که گلدان را با گل میخرد به نشانه ی رسیدن به معشوق و یا علاقمند شدن به جنس مخالف است

تعبیر خواب گلدان پر از گل به روایت جابر مغربی

رسیدن خبر های خوش،دعوت شدن به جشن عروسی نامزدی و یا عقد تعبیر خواب گلدان پر از گل است مشروط به اینکه آن را در دست دیگران ببینیم و چنان چه صاحب رویا گل خرید و یا گلدان هایی را مملو از گل دید تعبیر این است که بزودی داماد خواهد شد

تعبیر خواب گرفتن گلدان از دست مرده چیه؟

اگر شخصی چنین رویایی را تجربه کند به نشانه ی این است که تمامی آرزوها و امیدهای او بسرعت و به یکباره از دست می رود و به خاطر انجام اشتباهی بزرگ تمامی فرصت های موفقیت خود را از دست میدهد که جبران ان بسیار دشوار یا ناشدنی است خراب شدن نظم کارها بد بیاری بدشانسی از معانی همین خواب است

گلدانی پر از خاک
دیدن گلدانی پر از خاک در خواب تعبیر آن است که برای ازدواجی که برای یکی از نزدیکان شما اتفاق می‌افتد تلاش بسیار زیادی خواهید کرد و حمایت مادی و معنوی خود را در این ازدواج نشان می‌دهید. اگر مقدار خاک داخل گلدان بسیار کم باشد، مشارکت و کمک بسیار کمی در این ازدواج می‌کنید و این ماجرا فردی که ازدواج می‌کند را از شما ناراحت و عصبانی می‌کند.

تعبیر خواب گلدان

گلدان گل حسن یوسف

تعبیر خواب گل حسن یوسف حس خوبی را به شما منتقل می کند

تعبیر خواب گل حسن یوسف نیز مانند سایر گل ها نماد زیبایی، مهربانی، لذت و دستاورد است. آن ها همچنین نماد معنویت هستند. بنابراین تعبیر خواب گل حسن یوسف در رویا می تواند بیانگر عشق، شادی و لذت بردن باشد.

تعبیر خواب گل حسن یوسف می تواند نشان دهنده روزهایی باشد که شما بعد از مدت ها طعم واقعی لذت را خواهید چشید. دیدن دسته زیادی از گل ها در رویا نیز نماد معنویت و کمال می باشد. این رویا به طور کلی بیانگر شادی، عشق و محبت در زندگی است. تعبیر خواب گل حسن یوسف همچنین ممکن است یک فضل خاص یا دوره زمانی مشخصی را نشان دهد. از همین روی رنگ گلبرگ ها، نژاد و فصل رویش آن ها برای تعبیر دقیق تر رویا الزامی است.

کاشتن گل در گلدان
اگر در خواب ببینید که گلی را در گلدان می‌کارید، تعبیر آن است که فردی را با کلام خود تحت تاثیر قرار می‌دهید و کاری می‌کنید که آن فرد از شما راضی و خوشحال خواهد شد.

گلدان خاکی
دیدن یک گلدان خاکی در خواب نمادی از طلا و پولی است که به شما داده خواهد شد. اندازه گلدانی که در این خواب دیده‌اید نمایانگر میزان طلا و پولی است که دریافت می‌کنید. اگر در خواب گلدانی پلاستیکی یا فلزی ببینید، تعبیر آن است که در ازای انجام کارهایی که سختی آنها به اندازه سختی جنس گلدانی است که در خواب دیده‌اید اجر و پاداشی دریافت خواهید کرد.

گلدان هدیه گرفتن
اگر در خواب ببینید که کسی به شما گلدانی را هدیه می‌دهد، تعبیر آن است که کاری موقتی با سود فراوان انجام خواهید داد.

خریدن یا خواستن گلدان
اگر در خواب ببینید که گلدانی را می‌خرید یا گلدانی را می‌خواهید، تعبیر آن است که آغاز به دریافت و پس انداز سودهای حاصل از سرمایه‌گذاری خود خواهید کرد.

گلدان هدیه دادن
اگر در خواب ببینید که گلدانی را به کسی هدیه می‌دهید، تعبیر آن است که فرصتی را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، ارزش شما از نظر دیگران افزایش خواهد یافت و این فرصت را به سودی دو برابر تبدیل خواهید کرد.

تعبیر خواب گلدان

گلدان خالی
دیدن گلدانی خالی در خواب نشان دهنده دل شکستگی و اندوه بسیار زیاد است. بعد از این ماجرا شما با همین فرد یا فرد دیگری دیدار می‌کنید و این فرد به شما کمک می‌کند تا آنچه شما را اندوهناک کرده است را فراموش کنید و شاد و خوشحال شوید.

 فروختن گلدان
اگر در خواب ببینید که گلدانی را می‌فروشید، تعبیر آن است که به دوستان خود دروغی خواهید گفت و با این کار پولی به‌دست خواهید آورد. با این وجود اعتماد آنها به شما از بین خواهد رفت.

گلدان گل های متفاوت

خالد اصفهانی میگویند اگر کسی خواب گلدانی با گل های سبز رنگ ببیند تعبیر،سلامتی ،تحرک و پیشرفت،بهتر شدن اوضاع مالی یا مادی،رونق یافتن کسب و کار،و نشاط و خوشحالی است

شیخ طوسی نوشته اند دیدن گلدان با گیاهانی که اسم آن ها را نمیدانیم نشانه ی گنج و یا ثروتی است که خیلی راحت بدست می آید،

 گلدان گل طبیعی

گل در تعبیر خواب، غالبا با مفهوم زنانگی یا زیبایی شناسی گره خورده اند. رنگ گلدان و گلی که در خواب مشاهده می‌کنید نیز معیار خوبی برای درک مفهوم خواب می‌باشد. بسیار اهمیت دارد که نسبت به گلدانی که در خواب مشاهده می‌کنید چه احساسی دارید. اگر این گلدان برای شما مثبت و انرژی بخش باشد، باید بدانید که گلدان گل، نشان دهنده‌ی ایده‌های جدیدی است که در ذهن شما شکل گرفته و می‌تواند الهام بخش شما در مسائل هنری یا خلاقانه یا گا‌ها رمانتیک باشد. خواب از شما می‌خواهد تا استعداد و ایده‌های درونی خود را شناخته و از آن‌ها در موقعیت‌های مناسب بهره ببرید و اجازه ندهید که بی توجهی یا دست کم گرفتن این ایده ها، فرصت‌های خوب شکوفایی را از شما بگیرد.

 گلدان گل کاکتوس

گلدان کاکتوس می‌تواند به تلاش درونی شما برای درک زیبایی‌های ناشناخته‌ای باشد که به شما کمک می‌کند تا در شرایط سخت یا دلسرد کننده مقاومت کرده و به تلاش ادامه دهید.

تعبیر خواب گلدان

گلدان شکسته

آنلی بیتون میگوید :

۱ـ دیدن گلدان در خواب ، علامت آن است که در برخی از امور زندگی توفیق می یابید و در برخی از امور دیگر شکست می خورید .

۲ـ دیدن گلدان شکسته در خواب ، علامت آن است که به خاطر امری مضطرب و پریشان خواهید داشت .

دیدن یک گلدان شکسته در خواب نمادی از اختلاف نظر شما با همسر یا دوستان نزدیکتان خاتمه خواهد یافت. اگر در خواب ببینید که گدانی را می‌شکنید، تعبیر آن است که مقاومت و پافشاری شما این مسئله را ادامه دار می‌کند. بهتر است درک و فهم بیشتری در برابر این مسئله نشان بدهید.

تعبیرگران غربی درباره دیدن گلدان در خواب چه می‌گویند؟

کارل گوستاو یونگ می‌گوید:

دیدن گلدان در خوابتان نمادی از رحم و همه‌ی چیز‌های زنانه است. شما آغوشتان به روی انتقاد یا پیشنهاد باز است.

تعبیر دیگر این است که خواب بیانگر خلاقیت است.

اگر گلدان پر نقش و نگار، گران یا فانتزی باشد، بیانگر این است که دوست دارید مرکز توجه باشید.

خواب دیدن اینکه گلدان ترک برداشته یا شکسته است، بیانگر عشقی از گذشته، فراموش شده یا گم شده است

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن گلدان در خواب، علامت آن است که در برخی از امور زندگی توفیق می‌یابید و در برخی از امور دیگر شکست می‌خورید.
دیدن گلدان شکسته در خواب، علامت آن است که به خاطر امری مضطرب و پریشان خواهید داشت.

در کتاب سرزمین رویا‌ها آمده:

یک مجرد خواب گلدان ببیند: یک ازدواج سریع و تولد یک نوزاد پسر.
یک گلدان در کنار یک چشمه: کار سختی در انتظار شماست.
یک گلدان پراز گل: بر دارائیتان افزوده می‌شود.
یک گلدان شکسته: غم بزرگی تمام وجودتان را در بر می‌گیرد.
یک مغازه گلدان و کوزه فروشی: شادی و پیشرفت در خانواده.
گلدان‌های متعددی را می‌شکنید: دوستانتان را از دست می‌دهید.
یک گلدان نقره: خوشبختی.
یک گلدان نقره پر از گل: شانس بزرگ.
یک گلدان فلزی: سرنوشت برای شما لذت‌های بسیاری کنار گذاشته است.
به شما یک گلدان هدیه می‌کنند: شما را دوست خواهند داشت.
یک گلدان را می‌شکنید و آب آن روی زمین میریزد: به ظاهر مسائل بیش از حد توجه می‌کنید.
یک گلدان لعابی: اشخاص مورد علاقه تان را به اندازه لیاقتشان تحسین کنید

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب گل | دیدن گل ها در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب میوه | دیدن و خوردن میوه در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب درخت | دیدن درخت در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا