تونی مهفود مدل و نقاش مشهور آلمانی و زیباترین مرد جهان کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره تونی مهفود مدل و نقاش مشهور آلمانی و زیباترین مرد جهان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تونی مهفود (Toni Mahfud) ، مدل و نقاش مشهور آلمانی و زیباترین مرد جهان متولد ۲ دسامبر سال ۱۹۹۴ میلادی در شهر هامبورگ کشور آلمان می باشد. بد نیست بدانید او یک دورگه عربی – آلمانی است!

پدر او عرب تبار و مادر وی نیز آلمانی تبار است. او در هنرستان تحصیل کرده است و در حال حاضر علاوه بر فعالیت در حرفه مدلینگ، در رشته های نقاشی و عکاسی نیز فعالیت دارد!

او به دلیل چهره خاصی که دارد، خیلی زود در کشور آلمان مشهور شد! جالب است بدانید وی در عرصه ی مدلینگ، بسیار شناخته شده می باشد و با برندهای بزرگ و صاحب نامی فعالیت داشته است. وی در کشور خود یعنی کشور آلمان، طرفداران بسیار زیادی دارد و در خاورمیانه و ایالات متحده آمریکا هم بسیار مشهور می باشد. تونی مهفود تاکنون هیچ نوع عمل زیبایی انجام نداده است! او عکس های زیادی از دوران کودکی و نوجوانی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که نشان می دهند او تاکنون زیر تیغ جراحی زیبایی نبوده است.

مهفود همچنین در رشته ورزشی بدنسازی فعالیت حرفه ای و گسترده دارد و از نظر عضلانی نیز بسیار قوی است.

نام تونی مهفود همیشه در بین زیباترین مردان جهان دیده می شود! او در حال حاضر در کشور ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و ششمین مرد زیبای جهان لقب گرفته است.

زندگی شخصی تونی مهفود

تونی مهفود تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد.

تونی مهفود در اینستاگرام

تونی مهفود در اینستاگرام با بیش از ۳ میلیون و چهارصد هزار نفر مشغول به فعالیت است!

https://www.instagram.com/tonimahfud

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا