بازیگر زن پر حاشیه و کار چندش آور او وسط خیابان ! + عکس

در این مطلب از بلاگ سایت جدولیاب می خوانید که، عکس ثبت شده از بازیگر زن پرحاشیه در یکی از خیابان های شهر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. او دلیل این کار چندش آور خود را درمان ناباروری اش اعلام کرد.

“هایدی مونتاگ” که به عنوان یکی از بازیگران و سلبریتی های جنجالی شناخته می شود باز هم با اقدامی غیرقابل باور، توجهات را به خود جلب کرد. با ما در این بخش از چهره ها در نمناک همراه شوید تا از جزئیات خبرسازی این بازیگر هالیوودی مطلع شوید.

هایدی مونتاگ

تصاویری که از “هایدی مونتاگ” منتشر شد، نشان داد که این بازیگر معروف آمریکایی در یکی از خیابان های لس آنجلس، در حال انجام یک کار عجیب و غریب یا بهتر بگوییم چندش آور است.

در عکسی که از این هنرپیشه منتشر شد، دیده می شود که او یک عدد گوشت قرمز و تکه ای جگر خام را که داخل یک کیسه زیپی قرار دارد در دست گرفته و قسمتی از گوشت را به همان شکل نپخته داخل دهانش گذاشته است. این تصویر که در یکی از خیابان های شهر ثبت و منتشر شده بود، با واکنش های بسیاری روبرو و پاسخ او را به عنوان دلیل این اقدامش به همراه داشت.

“مونتاگ” در مصاحبه ای که علت این کار را از او پرسیدند گفت:”من عاشق این هستم که چیزهای جدید را امتحان کنم. همیشه برای امتحان کردن رژیم های مختلف هیجان دارم و دوست دارم غذا های مختلف را بچشم و این بخشی از زندگی من و همسرم می باشد.”

او همچنین اعلام کرد که حدود یک سال و نیم است برای باردار شدن تلاش می کند اما هنوز موفق نشده به همین دلیل تصمیم به تجربه ی خوردن گوشت و جگر خام گرفته تا بتواند ناباروری اش را درمان کند.

او معتقد است که جگر گاو میش منبعی از مواد مغذی است و او نسبت به این رژیم احساس هیجان انگیزی دارد چرا که افزایش انرژی و میل جنسی و به طور کل کاهش درد بدنش را بعد از خوردن جگر گاو میش احساس می کند.

این در حالی است که از لحاظ پزشکی خوردن گوشت خام عوارض بسیاری دارد و به هیچ وجه توصیه نمیشود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا