جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه سال ۱۴۰۰ و ۲۰۲۱

همانطور که می دانید موی کوتاه هرگز از مد نمی افتد و جالب این است که ر چه می گذرد بیشتر هم روی بورس می آید شما نیز می توانید جذاب ترین مدل موی کوتاه را در این مجموعه ببینید و برای خود مناسب و با سلیقه خود انتخاب کنید.
مدل کوتاهی مو ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ تنوع زیادی دارد و بیشتر موهای نامنظم و کوتاه و بلند را شامل می شود که برای همه سنین و موهای صاف یا موی فر و مجعد مناسبند. انواع مدل مو باب، مدل مو شگی و مدل پیکسی ترندهای مدل مو سال ۱۴۰۰ هستند.

مدل موهای کوتاه زنانه به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده اند؛ زیرا علاوه بر داشتن تنوع مدل و ظرافت بسیار زیاد، نگهداری آن‌ها نیز آسان است. به همین دلیل در این مطلب به سراغ ترند ترین انواع مدل کوتاهی مو ۲۰۲۱ رفته ایم.

شخصیت شما در انتخاب مدل و میزان کوتاهی مو تأثیر زیادی دارد. برای شخصی که دوست دارد مدل های مختلف مو و بافت مو را روی موهایش اجرا کند، کوتاهی زیاد انتخاب خوبی نخواهد بود.

این انتخاب شماست، پس باید به اندازه مویی فکر کنید که به شما امکان می‌دهد تکنیک های متعددی برای آرایش مویتان داشته باشید، در غیر این صورت یک مدل بسیار کوتاه که زمان می برد تا بلند شود و قابلیت مدل ها و آرایش های متنوع داشته باشد برای شما کسل کننده خواهد بود!

 

۵ مدل ترند کوتاهی مو ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰

۱. مدل مو باب کوتاه ژولیده

در مدل باب پشت موها حالت حجیم‌تر و کوتاه‌تری نسبت به جلوی سر دارد و در دو طرف صورت، دو رشته مو به حالت متقارن یا نیمه‌متقارن قرار می‌گیرد. اگر حجم موهای شما نسبتا کم است این مدل کوتاهی مو ۲۰۲۱ مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود.جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه سال 1400 و 2021


۲. موی کوتاه مواج با هایلایت

موهای مواج در تمام طول سال زیبا به نظر می رسند و وقتی با بافت و هایلایت جفت شوند، قطعاً جذاب تر  می‌شوند. تکنیک بالیاژ برای ظاهر طبیعی دادن به این مدل بهترین خواهد بود.جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه سال 1400 و 2021


۳. مدل مو شگی زاویه دار

مدل موی درهم برهم  (shag) برای موهای نازک بهترین گزینه است و موها را پرحجم نشان می‌دهد. زاویه دار کردن این مدل کوتاهی شادابی و جوانی چهره را افزایش می دهد.

جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه سال 1400 و 2021


۴. مدل مو شگی تا روی شانه با چتری

ترکیبی از دو مدل کوتاه چتری و شگ؛ مثل پیکسی شگ. البته موی چتری همیشه نیاز به رسیدگی دارد. اگر با هرچند هفته یکبار به آرایشگاه رفتن مشکلی ندارید، این مدل جذاب کوتاهی مو را انتخاب کنید.

جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه سال 1400 و 2021


۵. موهای صاف یکدست تا شانه

این مدل کوتاهی مو همیشه در عین سادگی جذابیت خود را حفظ کرده، همچنان ترند است و از زیباترین مدل کوتاهی مو ۲۰۲۱ به حساب می‌آید. مدل موی کوتاه صاف تا شانه، انتخاب بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها بوده و هست.


دیگر انواع مدل کوتاهی مو ۲۰۲۱

مدل مو پیکسی کوتاه

این مدل لایه لایه بسیار کوتاه برای موی صاف یا موج دار و برای هر سنی مناسب است.


مدل پیکسی با موی چتری

مدل های متنوعی برای موی چتری با مدل پیکسی وجود دارد. مثل مدل زیر برای موهای صاف:

 

یا این مدل پیکسی کوتاه با چتری برای موهای فر:

البته می‌توانید روی این مدل کوتاهی مو۲۰۲۱  مدل مو خامه ای دخترانه را نیز اجرا کنید.


مدل کوتاهی مو پیکسی با چتری های کناری بلند

استفاده از چتری های بسیار بلند با برش pixie یکی از ترندهای ۲۰۲۱  است.


جذاب ترین مدل موی کوتاه ظریف

یک مدل مدرن ، زنانه و ظریف برای زنانی که نیاز به افزودن حجم به موهای خود دارند. یک مدل موی باب که به صورت لایه لایه برش می‌خورد.


مدل باب با موی کوتاه متوسط

اگر از کوتاهی زیاد مو می‌ترسید و نگران رشد مجدد موهایتان هستید، این مدل مو گزینه مناسبی است؛ چه موهای صافی داشته باشید چه مجعد.


استایل مو باب سرکش و لاابالی

اگر دختر جوانی هستید که از زیبایی و تنوع لذت می برید، فقط به اصلاح کردن مو اکتفا نکنید. ترندهای جدید مدل کوتاهی مو ۲۰۲۱ تنوع زیادی دارد و با کمی جسارت می‌توانید یک مدل موی جذاب و سرکش با موج های نامنظم و آبشاری داشته باشید. پوشیدن گوشواره های زیبا و خاص، در کنار این مدل مو جذابیت شما را دوچندان می‌کند.


مدل موی کوتاه با برش نامنظم برای موهای فر

معمولا خانمهایی که موهای فر دارند، هنگام انتخاب مدل مو به موهای کوتاه فکر نمی کنند. البته که این فکر درستی نیست. مدل های کوتاهی مو با برش نرم و رشته های نامنظم یک گزینه عالی برای موهای فر است که در عین سبکی و راحتی زیباترین ویژگی های چهره شما را نمایان می کند.

منبع: ستاره

 

 

 

بیشتر بخوانید :

انواع مدل موی سامورایی مناسب پسران و دختران / مدل موی سامورایی کوتاه و بلند

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا