جزئیات رابطه ریحانه پارسا و محسن مرادیان پسر سفیر ایران و همسر سابق آناشید حسینی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات رابطه ریحانه پارسا و محسن مرادیان پسر سفیر ایران و همسر سابق آناشید حسینی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. امین فردین ، خبرنگار جنجالی به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر کرده است و در آن مدعی ارتباط پنهانی ریحانه پارسا و محسن مرادیان ، پسر سفیر ایران در دانمارک و همسر سابق آناشید حسینی شده است! البته صحت ماجرا تاکنون تایید نشده است!

محسن مرادیان چندی پیش در اینستاگرام خود اعلام کرده بود که به ناچار از همسر خود یعنی آناشید حسینی جدا شده است! گفته شده است مهریه آناشید حسینی ۱۱۴ سکه بوده است که به محسن مرادیان بخشیده شده است!

اما درباره سیده آناشید حسینی ، مدل ایرانی بد نیست بدانید وی ۲۹ ساله و اهل شهر اهواز می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی معماری است و اکنون در زمینه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت دارد. آناشید حسینی را در دنیای مجازی به عنوان یک مدل محجبه می شناسند و پس از ازدواج با محسن مرادیان شهرت زیادی به دست آورد؛ به طوری که اخیرا به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است!

سیده آناشید حسینی

اما آناشید حسینی به موضوع محسن مرادیان و ریحانه پارسا واکنش نشان داد! آناشید حسینی با انتشار یک استوری نوشت:

خلایق هر چه لایق

در این میان ریحانه پارسا نیز پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به ماجرا واکنش نشان داد:

ریحانه پارسا ، بازیگر سینما و تلویزیون که جنجال ها و حواشی او تمامی ندارد، پس از ازدواج جنجالی با مهدی کوشکی ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اختلاف سنی حدود ۲۰ سال، پس از مدت کوتاهی از یکدیگر جدا شدند!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا