جزئیات زمان پخش برنامه جدید عادل فردوسی پور

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات زمان پخش برنامه جدید عادل فردوسی پور خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه نود ، عادل فردوسی پور با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا بر می‌ گردد! لازم به بیان است تهیه کنندگی این برنامه بر عهده شخص عادل فردوسی پور خواهد بود و به صورت هفتگی پخش می‌ شود.

برنامه جدید عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور پس از تعطیلی برنامه نود ، ویژه برنامه کلاسیکو را با اجرای پژمان جمشیدی در بستر سامانه ‌های VOD تهیه کرد.

اختلاف میان علی فروغی ، مدیر شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و عادل فردوسی ‌پور سرانجام به حذف عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰ انجامید! این اختلاف نهایتا علنی شد، وقتی که در جریان جشنواره جام جم، عادل فردوسی پور هنگام دریافت جایزه‌ خود (که با حواشی در زمینه تقلب در شمارش پیامک ‌ها و آراء به ضرر عادل فردوسی پور همراه بود) گفت که سخت ‌ترین سال دوره کاری ‌خود را در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پشت سر گذاشته ‌است. وی درست پس از انتخاب شدن ۹۰ به عنوان برترین برنامه تلویزیونی جشنواره جام ‌جم کنار گذاشته شد. در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی، تنها سه ساعت قبل از پخش آخرین برنامه ۹۰ در سال ۱۳۹۷ شمسی، برنامه ۹۰ اجازه پخش از شبکه ۳ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت نکرد.

او هنگام دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌ کننده برنامه ترکیبی از سختی های ناحقی گفت که در یک سال گذشته از سوی صداوسیما بر او و برنامه‌ ی وی تحمیل شد.

بازگشت او به اجرا پس از اتفاقات برنامه نود ، می ‌تواند خبر مهمی برای دوست داران عادل فردوسی پور باشد و یک چالش بزرگ برای تلویزیون! عادل فردوسی ‌پور به ‌عنوان یکی از محبوب ‌ترین چهره‌ های اجتماعی در ایران به‌ شمار می ‌رود. مجله نیوزویک در سال ۲۰۰۹ میلادی، به دلیل محبوبیت گسترده، او را به‌ عنوان یکی از بیست فرد قدرتمند ایران در نظر گرفت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا