جزئیات ساخت برنامه ۹۹ توسط عادل فردوسی پور + زمان پخش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت برنامه ۹۹ توسط عادل فردوسی پور خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در شرایطی که رسانه های زیادی برنامه عادل فردوسی ‌پور برای شبکه نمایش خانگی را به اشتباه ” نود نو ” اعلام کرده بودند، بر اساس پروانه صادر شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این برنامه ۹۹ نام دارد!

برنامه ۹۹ عادل فردوسی پور

پروانه ساخت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساخت پانزده قسمت یک برنامه ترکیبی و در ژانر مستند ورزشی به نویسندگی و کارگردانی عادل فردوسی ‌پور اردیبهشت امسال صادر شده است! با این وجود شنیده می ‌شود عادل فردوسی ‌پور (احتمالا برای اجازه پخش زنده) به ساترا هم درخواست مجوز داده است.

در حالی که امروز سوم مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، برخی رسانه ها از برنامه ‌ریزی برای پخش برنامه ۹۹ عا‌دل فردوسی پور از آبان امسال و با موضوع بررسی لیگ بیستم خبر دا‌د‌ه‌ اند، مدیرعامل فیلیمو ضمن تایید ساخت این برنامه صحبت ‌های مبهمی درباره مجوز‌های قانونی آن مطرح کرد و گفت:

درخواست مجوزی شده است و توافقاتی صورت گرفته است. منتظر هستیم، ببینیم در چهارچوب قانون چه تصمیم گرفته می شود و امیدواریم تصمیم مناسبی بگیرند؛ اگر این تصمیم گرفته شود حتما با توافقاتی که چند پلتفرم با ایشان کرده اند احتمالا برنامه شان روی چندین پلتفرم قرار خواهدگرفت.

شنیده می‌شود برنامه عادل فردوسی ‌پور با محوز وزارت ارشاد پیش‌تولید خود را آغاز کرده است اما وی او دی ها در انتظار مجوز ساترا برای پخش این برنامه هستند. مجوزی که هنوز صادر نشده است!

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا