جزئیات ساخت فیلم سرآغاز چیزی که هرگز پایان نمی پذیرد با بازی بیلی آیلیش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم سرآغاز چیزی که هرگز پایان نمی پذیرد با بازی بیلی آیلیش ، خواننده و ترانه‌ نویس آمریکایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. گاس ون سنت و گوچی رسما با یکدیگر همکاری خواهند کرد. گوچی پنجشنبه ۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که یک مجموعه فیلم کوتاه هفت قسمتی تحت عنوان ” سرآغاز چیزی که هرگز پایان نمی ‌پذیرد ” به تولید رسانده است.

این فیلم‌ ها از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر در گوچی ‌فست پخش خواهند شد و هری استایلز و بیلی آیلیش در آن دیده خواهند شد! در این مجموعه فیلم که در رم فیلمبرداری شده است، سیلویا کالدرونی ، بازیگر ایتالیایی با ستارگان بین‌ المللی از جمله بیلی آیلیش ، هری استایلز ، لو هان ، آرلو پارکس ، ساشا والتس ، فلورنس ولش و بسیاری دیگر برخورد می ‌کند.

گوچی ‌فست که از پلتفرم ‌های ویبو، یوتیوب فشن، کانال یوتیوب گوچی و وبسایت گوچی ‌فست پخش می ‌شود، علاوه بر این شامل آثاری از ۱۵ طراح مستقل از جمله شانل کمپل ، استفان کوک ، جوردن لوکا و گرت رایتون خواهد بود.

بیلی آیلیش تاکنون در فیلمی داستانی نقش ‌آفرینی نکرده است، اما موسیقی تیتراژ آغازین ” وقتی برای مردن نیست ” (No Time to Die) از مجموعه‌ ی ” جیمز باند ” را خوانده است.

موفقیت های بیلی آیلیش عبارتند از پنج جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس، سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌ تی‌ وی و یک جایزه بریت. او جوانترین فرد و دومین فردی است که موفق به کسب چهار جایزه رده اصلی بهترین هنرمند جدید، ضبط سال، ترانه سال و بهترین آلبوم سال شده ‌است. در سال ۲۰۱۹، او در فهرست ۱۰۰ فرد آینده مجله تایم قرار داده شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا