جزئیات عرضه اولیه امین

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه امین ، شرکت تامین سرمایه امین (سهامی عام) و همچنین قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شرکت تامین سرمایه امین (سهامی عام) از تاریخ هفتم مرداد­ ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شد؛ و روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ شرکت تامین سرمایه امین، ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد امین به روش عرضه اولیه وارد بورس می‌ کند.

این شرکت در بخش “ فعالیت­ های جنبی واسطه­ گری های مالی ”، گروه “ فعالیت ‌های جنبی واسطه ‌گری ‌های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی ” با نماد “ امین ” در فهرست نرخ ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

شرکت تامین سرمایه امین با سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی در زمینه ارائه مشاوره مالی، مشاوره پذیرش و قیمت گذاری سهام، امور کارگزاری، سرمایه گذاری و خرید و فروش سهام فعالیت دارد.

سهامداران عمده شرکت تامین سرمایه امین

لازم به بیان است در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ تعداد ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امین به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت ‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  نماد امین به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. بر این اساس در روز چهارشنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می ‌تواند حداکثر ۳۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۸۰ تا ۱،۰۴۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۳۱۲،۰۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در پایان عرضه اولیه امین به هر کد بورسی ۱۶۱ سهم در سقف قیمتی ۱۰۴۰ تومان تخصیص داده شد، که معادل ۱۶۸ هزار تومان بود. در این عرضه بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشارکت داشتند!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا