جزئیات عرضه اولیه ثامید

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه ثامید ، شرکت توسعه و عمران امید (سهامی عام) و همچنین قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، شرکت توسعه و عمران امید ۱۵ درصد از سهام خود را در نماد ” ثامید ” از طریق عرضه اولیه وارد بورس خواهد کرد.

جزئیات عرضه اولیه ثامید + قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز

براساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ، به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت در فهرست شرکت ‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ” فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات ” گروه و طبقه ” فعالیت های فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای ” در فهرست نرخ‌ های بازار دوم و در نماد ” ثامید ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌ تواند حداکثر ۱۲۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۶۶ تا ۱۷۵ تومان معادل ۲۱۰،۰۰۰ تومان خریداری کند. در صورت شرکت ۶ میلیون نفر در خرید سهام اولیه این شرکت سهام این شرکت تعداد ۸۸۰ سهم به هر کد (حدود ۱۵۴ هزار تومان) تعلق خواهد گرفت.

شرکت توسعه و عمران امید به عنوان یک مجموعه اقتصادی سود آور و با تکیه بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۷ شمسی، تحت شماره ۱۴۸۳۶۰ در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده است و در سال ۱۳۸۹ شمسی موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۲۰۰۸ – ۹۰۰۱ از شرکت TUV آلمان گردید.

سرمایه شرکت در ابتدای تاسیس دو میلیارد ریال بوده است که با موافقت مجمع محترم، سرمایه شرکت به میزان ۱۰۶ میلیارد ریال افزایش داده شد و در دوره مورد گزارش متعاقب تصویب افزایش سرمایه به مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال در مجمع عمومی فوق العاده مورخ۱۱/۳/۱۳۸۴، در مرحله اول افزایش سرمایه به مبلغ ۰۰۰ر۵۰۰ر۲۷۳ر۱۸۳ ریال تصویب و به ثبت قانونی رسید و سرمایه شرکت در تاریخ ترازنامه به مبلغ ۰۰۰ر۵۰۰ر۲۷۳ر۲۸۹ ریال منقسم به ۷۳۵ر۸۹۲ر۲ سهم یکصدهزار ریالی با نام می باشد.

هیئت مدیره در مرحله دوم افزایش سرمایه به مبلغ ۰۰۰ر۵۰۰ر۷۲۶ر۲۲۰ ریال را پیشنهاد نمود که درحال حاضر مراحل انجام تشریفات قانونی ثبت صورت جلسه درحال انجام می باشد و پس از تصویب اقدام به ثبت قانونی آن خواهد شد . شایان ذکر است۱۰۰% سهام شرکت متعلق به گروه توسعه و ساختمان تدبیر می باشد.

ارتقای جایگاه توسعه و عمران امید و قرارگیری در بین بهترین های صنعت ساختمان بعنوان چشم انداز سال ۱۴۰۰ شمسی شرکت مورد نظر قرار گرفته است. بر همین اساس حضور در جمع ۱۰ شرکت فعال در صنعت ساختمان به عنوان هدف اصلی شرکت تعریف شده و برنامه ریزی ها به جهت ساخت حداقل ۵۰۰ هزار مترمربع در سال انجام گرفته است.

همچنین حجم فروش نیز به جهت قرارگیری در بین ۱۰ شرکت بزرگ مورد نظر قرار گرفته و از اهداف این شرکت می باشد. توسعه فروش همسو با توسعه تکنولوژی و پیشگامی در صنعتی سازی ساختمان از اهداف دیگر شرکت توسعه و عمران امید می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا