جزئیات ماجرای مهاجرت الهام چرخنده همراه با همسرش از ایران + واکنش وی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ماجرای مهاجرت الهام چرخنده همراه با همسرش از ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. الهام چرخنده ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز متولد ۴ تیر ماه سال ۱۳۵۷ شمسی در شهر کاشان می باشد. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ شمسی با بازیگری در فیلم ” عروسی مهتاب ” به کارگردانی و نویسندگی خسرو ملکان آغاز کرد.

الهام چرخنده پیش ‌تر به عنوان ترانه ‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است. او و همسر سابق وی در دهه ۱۳۸۰ شمسی مجری برنامه ستاره مهاجر در شبکه ماهواره‌ ای مهاجر بودند که برنامه ‌ای به سبک آمریکن آیدل بود!

وی در کنایه ‌ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او ” اسمش را هم در خاطر نداشت “. وی در مورد او گفت که در خارج لباس ‌های نامرئی می ‌پوشد (کنایه به ماجرای برهنگی ‌وی) و اخیرا نیز مدعی شد که در یک فیلم افغانی برهنه شده‌ است.

وی چندی پیش مدعی شد که پیشنهادی چند میلیاردی از سوی یک شبکه ماهواره ‌ای برای بازی در نقش یک مانکن را رد کرده است یا پیشنهادهایی از سوی بالیوود داشته است که آن ‌ها را نیز نپذیرفته است. وی همچنین مدعی شد که در مقطعی که خارج از کشور بوده است، شانس ‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت داشته است و می ‌توانسته است در جای خوانندگانی چون گوگوش بنشیند!

طبق شنیده ‌ها الهام چرخنده ، بازیگر سینما و تلویزیون همراه با همسر خود ، سید محمد درویشی از ایران رفت!

الهام چرخنده پس از آنکه نتوانست حواشی و جنجال‌ های رسانه ‌ای خود را مهار کند، بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و عدم فعالیت در سینما و تلویزیون، همراه همسر خود از ایران خارج شد و برای زندگی به اتفاق سید محمد درویشی به کشور عراق مهاجرت کرد. این زوج مدت کوتاهی است که ازدواج خود را در ایران ثبت کرده‌ اند.

اما وی در واکنش به خبر مهاجرت خود اعلام کرد:

بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می ‌کنم و این روزها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب ‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند. مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایرهم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری امام حسین (ع) باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا