جزئیات کشف داروی کرونا از ریشه گیاه آقونیطون کوهی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره کشف داروی درمان کرونا از ریشه گیاه آقونیطون کوهی توسط قرقیزستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی وزارت بهداشت قرقیزستان مدعی شده است داروی ویروس کرونا را کشف کرده است و آن را در معرض دید همگان قرار داد.

علیم قادر باشایف ، وزیر بهداشت قرقیزستان اعلام کرد این دارو که از ریشه یک گیاه بسیار سمی استخراج شده است، توانسته است آزمایش‌ های بالینی را با موفقیت پشت سر بگذارد. وی اعتراف کرد پژوهشگران این دارو را روی هزاران زندانی که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند، آزمایش کرده اند و موفقیت آن را به اثبات رسانده‌ اند.

علیم قادر باشایف در مقابل دوربین خبرنگاران جرعه‌ ای از این دارو را که از ریشه گیاه آقونیطون کوهی- یک سرده از تیره آلالگان و یکی از سمی‌ ترین گیاهان برای انسان- به دست آمده است را نوشید! او در مورد آزمایش‌های انسانی هم ادعا کرد این آزمایشات روی زندانیانی انجام گرفته است که به دلیل آدم‌ ربایی در کشور دستگیر و زندانی شده‌ اند.

وی ادعا کرد در صورت ابتلا به ویروس کرونا این دارو را گرم بنوشید! بعد از دو تا سه روز، دیگر تست پی‌ سی‌ آر شما منفی خواهد بود و حال‌ تان به سرعت بهبود خواهد یافت.

این اقدام دولت قرقیزستان با انتقاد شدید سازمان بهداشت جهانی مواجه شده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا