خدمات مراسم عروسی

در مراسم عروسی، چالش‌های زیادی وجود دارد که عروس و داماد باید آن‌ها را پشت سر بگذارند. به این نکته نیز توجه کنید که دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، امکانات زیادی را برای ثبت خاطرات ما به وجود آورده است و مراسم عروسی و آمادگی آن یکی از خاطره انگیز ترین دورانی است که هر عروس و دامادی علاقه به ثبت و نگهداری خاطرات آن دارند. در این نوشته به بررسی و انتخاب آتلیه عکاسی عروس، مزون لباس عروس ، و سالن زیبایی عروس می‌پردازیم تا بتوانیم بخشی از تدارکات ازدواج را برای شما روشن کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

وظایف اصلی آتلیه برای مراسم عروسی

وظایف یک آتلیه عروس، فرا تر از تیم عکاسی است و شما می‌توانید با مراجعه به یکی از این آتلیه‌ها، ثبت خاطرات خود را با خیال راحت به آن‌ها بسپارید.

آتلیه‌ها فیلم برداری و عکاسی‌های مختلفی همچون عکاسی پرتره، عکاسی و فیلم برداری فرمالیته، ساخت تیزر، عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسی، و عکاسی دو نفره را انجام می‌دهند. شما در آخر مراسم عروسی و در واقع یک ماه پس از آن، یک آلبوم جامع و مانع از مراسم و ازدواج خود خواهید داشت. توجه کنید که برای گرفتن این خدمات باید حدود یک ماه پیش از مراسم با آتلیه مورد نظر خود هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و نوبت خود را رزرو کنید.

قیمت خدمات آتلیه‌ها

خدمات آتلیه ها در مناطق و شهرهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارد. البته این قیمت‌ها بسته به خدماتی که شما نیاز دارید، تغییر می‌کند. اگر تمام خدمات یک آتلیه اعم از عکس و فیلم برداری فرمالیته، عکس و فیلم برداری مراسم عروسی، و ادیت و تحویل آلبوم کامل را بخواهید، هزینه‌ای از ۴ تا ۸ میلیون تومان خواهد داشت. این قیمت بسته به نیاز شما و کیفیت کار آتلیه تغییر می‌کند.

نحوه عکاسی مراسم عروسی به چه صورت است؟

عکاسی مراسم عروسی مراحل مختلف و بسیاری دارد و زمان خوشی را برای عروس و داماد می‌سازد. برای رزرو یک آتلیه خوب با تیم عکاسی، فیلم برداری، و ادیت ماهر باید حداقل ۳ ماه قبل از مراسم هماهنگ کنید؛ به هر حال کار از محکم کاری عیب نمی‌کند.

امروزه اکثر عروس و دامادها کلیپی جداگانه از مراسم ازدواج تهیه می‌کنند و این کلیپ ۲ تا ۳ ماه پیش از مراسم گرفته می‌شود. اگر بخواهید عکس و فیلم برداری فرمالیته خود را در روز عروسی انجام دهید، از صبح تا شروع مراسم عروسی خود درگیر این کار خواهید بود. اگر بخواهید عکاسی خود را به صورت تعدادی انجام دهید باید به شما بگوییم که قیمت هر عکس بسته به کیفیت و نوع خدمات از ۱۵ هزار تومان شروع و تا ۲۰۰ هزار تومان ادامه پیدا می‌کند.

 

انتخاب لباس عروس

مهم ترین قسمت مراسم ازدواج برای هر دختری، لباس عروس است و برای تهیه کردن این لباس وسواس زیادی به خرج می‌دهند. اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید، باید به شما بگوییم که مرکز خرید لباس عروس و مجلسی در شانزلیزه بازار بزرگ تهران و خیابان بهار شمالی در منطقه هفت تیر است. بسیاری از عروس‌ها به دلیل بالا بودن قیمت لباس عروس و یک بار مصرف بودن آن، لباس مورد نظر خود را اجاره می‌کنند.

 

قیمت لباس عروس

اگر قصد خرید لباس عروس داشته باشید، باید به شما بگوییم که می‌توانید این لباس را از ۱ تا ۲۰۰ میلیون تومان تهیه کنید. قیمت این لباس بستگی به مزون، محل مزون، دوخت، و برند آن دارد. در منطقه شانزلیزه بازار و خیابان بهار شمالی می‌توانید این لباس را در کمترین قیمت ممکن خریداری کنید. علاوه بر این دیگر گزینه روی میز، اجاره لباس است که از شبی ۱ میلیون تومان شروع و تا ۵ میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند. اگر بخواهید این لباس را ۲ شب اجاره کنید، از طرف برخی مزون‌ها تخفیف خواهید گرفت.

 

بهترین آرایش عروس

بعد از لباس عروس، آرایش و مدل موی عروس یکی دیگر از مسائلی است که برای عروس اهمیت بالایی دارد. بعضی ترجیح می‌دهند در شب ازدواجشان مانند دیگر شب و روزهای زندگی خود آرایش کنند؛ اما برخی دیگر دوست دارند در شب عروسی به زیباترین حالت ممکن آرایش کنند.

آرایش عروس درلیست خدمات سالن‌ زیبایی و آرایشگاه های بسیاری  وجود دارد و شامل خدماتی مثل شینیون، و میکاپ صورت می‌شود.

قیمت آرایش عروس

هزینه میکاپ و شینیون عروس در سالن‌های مختلف متفاوت است؛ اما شما می‌توانید این خدمات را از یک تا پنج میلیون تومان پیدا کنید.

سایت بیاتو عروسی

اگر در شرف ازدواج هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم حتماً سری به وب سایت ، بیاتوعروسی  بزنید و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت پیدا کنید.

بیاتو عروسی ، بزرگترین و قدیمی ترین وب سایت راهنمای انتخاب خدمات عروسی در ایران است و در دهمین سال فعالیت خود ، به عروس و دامادها در انتخاب بهترین و مناسب ترین خدمات عروسی کمک می نماید. بیاتو عروسی در این راستا به معرفی کلیه خدمات برگزاری مراسم عروسی شامل تالار عروسی ، باغ تالار عروسی ، باغ عروسی ، موسسه خدمات و تشریفات مجالس عروسی ، آتلیه عروس ، سالن زیبایی و آرایشگاه عروس ، مزون لباس عروس و لباس نامزدی ، آرایشگاه داماد ، کارت عروسی ، مزون سفره عقد و تم عروسی ، اجاره ماشین عروس ، فروشگاه لباس داماد ، گروه موسیقی و دی جی ، شیرینی فروشی و گل فروشی می پردازد. شما می توانید خدمات عروسی مورد نظر خود را با جستجو ، بررسی ، مقایسه و مشاهده عکس ها ، کلیپ ها ، نظرات کاربران و تخفیف مجموعه ها در سایت بیاتوعروسی انتخاب نمایید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا