خلاصه داستان فیلم فرانسوی vtc با بازی گلشیفته فراهانی + نخستین تصویر

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره خلاصه داستان فیلم فرانسوی vtc با بازی گلشیفته فراهانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلمبرداری فیلم سینمایی فرانسوی vtc به کارگردانی جولین بیتنر و با بازی گلشیفته فراهانی برای پخش در شبکه canal+ به تازگی در شهر پاریس آغاز شده است.

گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش نورا را ایفا می ‌کند! زنی که به آمفتامین اعتیاد دارد و در ماشین خود زندگی می ‌کند تا پول لازم برای خرید آپارتمانی کوچک را فراهم کند و بتواند حضانت دختر خود را بگیرد. برادر نورا که او هم راننده است، در تصادفی آسیب می ‌بیند و نورا پیشنهاد می‌ دهد بسته ‌ای را به جای او تحویل دهد، بدون اینکه بداند در خدمت یک شبکه خطرناک قرار گرفته است و…

از این فیلم علاوه بر نسخه سینمایی، احتمالا یک مینی سریال در ۵ اپیزود ۲۰ دقیقه ‌ای نیز پخش خواهد شد.

درباره گلشیفته فراهانی بد نیست بدانید وی در ۳۵ فیلم نقش داشته‌است که بسیاری از آن ‌ها در جهان شناخته شده ‌اند! وی در جایزه سزار ۲۰۱۴ میلادی برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش ‌ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد. او در فیلم درام درباره الی در سال ۲۰۰۹ میلادی درخشید؛ فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ میلادی و خرس نقره‌ ای را از جشنواره بین ‌المللی فیلم برلین دریافت کرد. پس از این فیلم، او هرگز در ایران کار نکرد! وی هم ‌اکنون در شهر پاریس زندگی می‌ کند و از اعضای آکادمی اسکار است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا