خلاصه داستان قسمت آخر سریال هم سایه

سریال هم سایه با پرداختن به موضوع مهاجران افغانستانی در ایران سوژه ای را در کانون توجه قرار داده که هم تاکنون آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشده و هم اینکه از جمله مسائل روز جامعه است. این مجموعه توانسته داستانی سرراست را روایت کند که حال خیلی ها منتظر هستند ببینند در پایان به کجا می رسد و آخر سریال چه رخ می دهد.

سریال هم سایه

ماجرای قتل عارف در سریال هم سایه

یکی از ماجراهای اصلی در سریال هم سایه موضوع کشته شدن عارف است. در واقع همین قتل باعث شد حافظ با نورا آشنا و زندگی اش دستخوش تحول شود. اگرچه قرار نبود سریال هم سایه مجموعه ای پلیسی – جنایی باشد اما آنچه که اکنون به عنوان خروجی کار می بینیم این است که معمای قتل عارف از گره های اصلی داستان است. بنابراین در آخر سریال باید ببینیم قاتل کیست. مسعود یکی از مظنونان است که البته به نظر می رسد در جنایت نقشی نداشته باشد. در این صورت قتل ممکن است توسط اقوام و خانواده نورا رقم خورده باشد. همچنین هومن هم می تواند قاتل باشد. چون او روز حادثه عارف را نزد عمویش دیده  از ماجرای چک ۱۰۰ میلیون تومانی باخبر شده و می تواند به دلیل حسادت جوان افغانستانی را به کام مرگ کشانده باشد.

سرنوشت فرخ در آخر سریال هم سایه

سرنوشت فرخ و خانواده اش نیز در آخر این مجموعه مهم است. آیا او دست از لجبازی با علیجان بر می دارد و حق و حقوق او و خانواده اش را می دهد؟ آیا می پذیرد در عشق به نورا دچار انحراف شده است؟ آیا هومن رفتارهایش را اصلاح می کند؟ به نظر می رسد جواب همه اینها مثبت باشد و از سویی ببینیم زندگی علیجان و خانواده اش نیز رو به راه تر از پیش شده و موضوع پاسپورت آنه نیز حل شده است. در این صورت هم سایه پایان خوشی خواهد داشت.

این دو نفر موانع زیادی را در سر راه خود دارند اما به نظر می رسد بتوانند بر مشکلات پیروز شوند و حتی اگر در آخر سریال هم سایه شاهد ازدواج این دو نباشیم به احتمال زیاد خواهیم دید همه چیز برای رسیدن این دو عاشق به یکدیگر مهیا است. حتی شاید در این میان نگار هم وارد عمل شود و به نفع پسرعمه اش تلاش کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا