خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قیام عثمان

سریال ترکی قیام عثمان محصول کشور ترکیه که با صحنه های اکشن قوی ، گریم ها و پوشش خاص بازیگران سریال باعث شده به یکی از پرطرفدار ترین سریال ها تبدیل شود. ژانر این سریال ترکیه ای تاریخی ، بیوگرافی ، اکشن ، عاشقانه می باشد که در سکانس هایی هم اتفاقات طنز چاشنی فیلم نامه شده است. این سریال روایتگر سالهای پر فراز و نشیب زندگی عثمان یکم پسر ارطغرل و حلیمه خاتون و چگونگی تأسیس سلسله عثمانی است. سریال قیام عثمان یکی از مجموعه های موفق ترک پس از سریال قیام ارطغرل در این ژآنر است. برای خواندن خلاصه داستان تمام قسمت های این سریال با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قیام عثمان

خلاصه داستان سریال قیام عثمان

قیام عثمان ادامه داستان فرزند ارطغرل قاضی، عثمان قاضی را روایت می کند. گفته شده که او عاشق دختری به نام Burçin Hatun شد. اما پدرش با این ازدواج موافق نبود. بعد از رشادت های عثمان پدر با این ازدواج موافقت می کند. عثمان در آغاز تاسیس امپراتوری عثمانی، کشورهای همسایه خود را فتح می کند. آنچه در سریال قیام عثمان مد نظر است، نگاهی داستانی و روایت گر به تاریخ ترکیه کنونی ست. این تاریخ از جوانی پسر ارطغرل و رشادت های او آغاز می شود. تاریخ تاسیس امپراتوری عثمانی که پر از فراز و نشیب است. چیزی که در این روایت خواهید دید، نبردهای فراوان بر سرقدرت در غرب اسیاست.


قسمت ۷ سریال ترکی قیام عثمان
قسمت ۷ سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۷ سریال قیام عثمان

فرمانده کالونوز در مقابل استاد یانیس و بانو صوفیا ایستاده در حالیکه سربازان خودش به رویش شمشیر کشیده اند…….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۶ سریال ترکی قیام عثمان
قسمت ۶ سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۶ سریال قیام عثمان

در چادر دوندر بیگ،بامسی بیگ توضیح می دهد که قبل از ورود آنها به تالار کوملجا عثمان خود را در لباس سرباز به او نشان داده بود……برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید

قسمت ۵ سریال ترکی قیام عثمان
قسمت ۵ سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۵ سریال قیام عثمان

در قلعه کوملوجا فرمانده کالونوز که حدس میزند عثمان هنوز در قلعه است،می گوید باید او را از جایی که پنهان شده بیرون بکشند……برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۴ سریال قیام عثمان

مردم در قصر در نگرانی و هراس هستند و سربازان جسد تکفور را حمل می کنند. عثمان که زیر گلوی دختری که قبلا نجاتش داده چاقو گذاشته، از او به تلخی می پرسد که تکفور را او به قتل رسانده است؟…….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۳ سریال ترکی قیام عثمان

در حین خاکسپاری آیبرس،افراد عثمان در حال نفوذ به قلعه کوملوجا هستند…….برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت 2 سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۲ سریال ترکی قیام عثمان

دو زن سیاهپوش در حال عبور از باتلاقی که عثمان در آن افتاده هستند و با شنیدن صدای شیهه اسب بالای سر عثمان می روند……برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی قیام عثمان

قسمت ۱ سریال ترکی قیام عثمان

عثمان و بامسی بیگ در حال کوبیدن چکش هایشان بر فولاد هستند،تا شمشیری برای کادوی عروسی آیبرس پسر بامسی بیگ و دوست عثمان بسازند…..برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

۱ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا