خلاصه داستان قسمت بیست و ششم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و ششم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و ششم سریال باخانمان

ملودی با حرف زدن با آن ها قبول می‌کند که باهم خواهر برادر هستند اما روی خوش نشان نمی‌دهد و می‌گوید تحت هیچ شرایطی حاضر نیست آرامش زندگی اش را بهم بریزد و آن‌ها را ببیند.
مهری به سمانه می‌گوید که ازدواج او و مسعود منتفی است و او باید با اشکان پسر دایی اش ازدواج کند که باعث ناراحتی سمانه می‌شود باهم دعوا می‌کنند.
سمانه به خانه حوریه خانم رفته است تا با کمک آن‌ها بتواند به مسعود برسد.
حسین پسر محمدجواد با دیدن پرونده کوهیار در دست پدرش عکس او را می‌بیند و می‌گوید که او همان مردی است که در خانه عزیز به او آبنبات چوبی داده است.
مصطفی‌خان تمام ماجرای ازدواجش را برای مسعود تعریف کرده است که در همان زمان ناصر برای باج‌گیری به آن‌جا می‌رود که با دیدن مسعود باهم بحث می‌کنند و مسعود می‌گوید مادرشان حوریه مریض است و فرصت زیادی ندارند که ناصر به خونه برمی‌گردد و با حوریه مهربان تر از همیشه است‌.
کوهیار با شریکش قرار می‌گذارد و می‌گوید محموجکاد برادرش پلیس است و اگر که اوضاع‌ را هرچه سریع تر راست و ریست نکند پول ها را پس می‌دهد و خودشان را نیز لو می‌دهد.
سمانه مادرش را به زور به بهانه لباس دوختن به خانه حوریه خانم برده است تا مهری را راضی به ازدواجشان بکند که آن‌جا حال حوریه بد می‌شود و او را به بیمارستان می‌برند و گوهر و مسعود و آرش نیز به سرعت خودشان را آن‌جا می‌رساند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا