خلاصه داستان قسمت ۱۰۰ سریال ترکی رامو + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب برای دوستداران سریال ترکیه ای خلاصه داستان قسمت ۱۰۰ سریال ترکی رامو را قرار داده ایم با ما همراه باشید. رامو (به ترکی استانبولی: RAMO) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای است که در ژانرهای اکشن، جنایی و درام ساخته شده است. از بازیگران این سریال می‌توان به مراد ییلدریم Murat Yildirim، اسرا بیلگیج Esra Bilgic، ساجیده تاسانر Sacide Tasaner و…. اشاره کرد.

قسمت ۱۰۰ سریال ترکی رامو
قسمت ۱۰۰ سریال ترکی رامو

قسمت ۱۰۰ سریال ترکی رامو

رامو یه دوری تو تالار میزنه و به گیزم میگه بیا بریم بالا می‌خوام خواهرتو سوپرایز کنم وقتی وارد اتاق میشن گیزم می‌بینه که دوعان با عصبانیت اونجا وایساده و بهش میگن که می‌دونیم دستت با نهیر تو یه کاسه است و جزای خیانت مرگه گیزم گریه‌اش شدت می‌گیره و رامو بهش میگه فردا به خواهرت میگی از یک دانشگاه تو خارج از کشور قبولی گرفتی در سال چند بار بهش زنگ می‌زنی و دو بار هم می‌بینیش قبل از تو چندین بار از طرف خانواده‌اش خیانت دیده نمی‌ذارم دیگه این دردو تجربه کنه گیزم که انتخاب دیگه‌ای نداره از خدا خواسته قبول می‌کنه. دوعو به محل مهاجمانی که حمله کردند و محموله را دزدیدن میره و با بررسی دقیق می‌فهمه که کار یکی از افراد داخل سیستم بوده چون مهاجم‌ها از قبل اونجا کمین کرده بودند. کورکوت و متین که حمله زیر سر اونا بوده افرادی که چهره اونا رو دیده بودن می‌کشن و با کامیون طلاها از اونجا میرن. کورکوت پنهانی فندک متین را در آنجا میندازه و دوعو پیداش میکنه و با دیدنش برمی‌داره.

فردای آن روز سر میز صبحانه گیزم به سیبل میگه می‌خوام برم برلین اونجا دانشگاه ثبت نام کردم می‌خوام یک خواهر لایق برایت باشم سیبل ناراحت میشه اما از اینکه این تصمیم به نفع آینده گیزم هست قبول می‌کنه. اعضا دور میز جمع میشن کورکوت میگه از وقتی که رامو اومده این اتفاق‌ها داره سرمون میاد رامو فندک را روی میز میزاره و فکرت با شریف به محض دیدن اون فندک می‌فهمن که متعلق به پدر جمیل بوده جمیل شوکه شده و میگه پاپوشه این کار من نیست شریف از مظهر می‌خواد اجازه بده تا او را بکشد مظهر قبول می‌کنه که رامو میگه با کشتن این خیانتکار دستمون به طلاها نمی‌رسه سپس او را به طبقه بالا می‌برد. جمیل به رامو میگه این کار من نبوده رامو تایید می‌کنه و میگه می‌دونم کار کورکوت و متین هستش ولی برای اثبات به زمان احتیاج دارم صبر کن. گیزم قبل از رفتنش با نهیر قرار میزاره…

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی رامو + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا