خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی تو در بزن + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی تو در بزن (تو در خانه ام را بزن) را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. سریال ترکی تو در بزن به تهیه کنندگی شرکت  MF Yapım از شبکه Fox TV پخش می شود و کارگردانی آن به عهده کارگردان مشهور و خوشنام ترک اوندر میهلار Ender Mıhlar میباشد. هانده ارچل و کرم بورسین که نقش های اصلی داستان را به عهده دارند مهمترین دلیل جذابیت این سریال است. ( Sen Çal Kapimi ) یا همان تو در خانه ام را بزن شنبه ها از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ترکیه به مدت ۱۳۰ دقیقه از شبکه فاکس پخش میشود.

خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی تو در بزن

شب رمانتیک و احساسی ادا و سرکان با یک کار فوری تموم میشه. سلین به خاطر گیر افتادنش دیوونه شده و نقشه های جدید دیگه ای دارد. تو زندگی سرکان و ادا یک شخص جدید وارد میشه و باعث بهم ریختن ذهن و زندگیشون و چیزهایی که باور دارن میشه. آیا به خاطر کسی که عاشقشی باید عوض بشی؟ وقتی عاشقی، مجبور کردن طرف مقابلت به تغییر کار درستیه؟

آیدان خانم با حمایت سرکان و ادا وارد راه جدیدی میشه. آیفر خانم ناخواسته مجبور میشه تو این راه کنار آیدان خانم باشه. ادا فکر میکنه در حق سرکان ناحقی کرده و این دفعه نوبت اداست که به سمت سرکان قدم بردارد. یک شب که سرکان منتظر اداست که درش را بزند، نتیجه متفاوت تری از انتظارش میگیره….

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا