خلاصه داستان قسمت ۳۶۴ سریال ترکی خواهران و برادران + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب برای طرفداران خلاصه داستان قسمت ۳۶۴ سریال ترکی خواهران و برادران را گذاشته ایم، برای خواندن این مطلب ما را همراهی کنید. سریال ترکیه ای Kardeslerim خواهران و برادران به کارگردانی سرکان بیرینجی داستان یک خانواده را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی ها سعی دارند هر طور شده کنارهم باشند و با تکیه بهم از پس سختی‌های زندگی بربیایند. این سریال خانواده بودن،کنارهم بودن،بدی‌ و خوبی را نشان می‌دهد. نویسندگی این اثر گول ابوس سرمچی می باشد. بازیگران این سریال جذاب عبارتنداز؛ Celil Nalçakan – Halit Özgür Sarı – Ahu Yağtu – Cüneyt Mete – Fadik Sevin Atasoy – Su Burcu Yazgı Coşkun  و …

قسمت ۳۶۴ سریال ترکی خواهران و برادران
قسمت ۳۶۴ سریال ترکی خواهران و برادران

قسمت ۳۶۴ سریال ترکی خواهران و برادران

آیلا به خاطر حرف ها و رفتارهای گوکان عصبیه و با نباهت درد و دل میکنه که نباهت از ناراحتیش بابت مرگ آسیه میگه سپس دوباره درباره گوکان حرف میزنن که نباهت پیشنهاد میده دوباره بحثشو بندازه وسط و صداشو ضبط کن بده برک گوش کنه. عمر به داخل کلاس میره که میبینن روی صندلی آسیه گل با قاب عکسشو گذاشتن تو کلاس صرب با اوگولجان دعواش میشه دوباره که استاد بوراک میاد و ازشون میخواد سر جاشون بشینن. آکیف تو کلوب سر میز با ثریاست و قربون صدقه اش میره که یکذفعه نباهت را از دور میبینه و از جاش بلند میشه و قربون صدقه اون میره که ثریا از این رفتارش کلافه و عصبی میشه. سپس میگه که گوکان میخواد ایده هاشو بگه من از الان بگم با ایده بازسازی مخالفم سپس آکیف تایید میکنه و میگه پول الکی هدر دادنه سپس میگه که خیلی خسته ست و نباهت پیشنهاد میده برن چند روی مسافرت خلوت کنن آکیف ناچارا قبول میکنه که ثریا عصبی میشه. شوال با اورهان رفته به خرید که تو یه مغازه برای اورهان هم کت و شلوار میگیره و وقتی تو تنش میبینه حسابی خوشش میاد و به فروشنده میگه رنگ های دیگه ای نداره؟ بدین اونارو هم امتحان کنن بالاخره تنوع میشه.

تو مدرسه صرب و یاسمین میبینن که عمر و ایاس باهم حرف میزنن و ایاس میگه منتظر باش با ماشین صرب میام دنبالت بدون من جایی نری. صرب به یاسمین میگه چخبره؟ اونا چی میگن؟ یاسمین میگه نمیدونم و میره پیش عمر و کتابی که از آسیه گرفته بود را بهش میده و میگه یه نوشته لای کتاب بود عمر نوشته را با بغض میخونه که ازش خواسته طبق اون دستور واسش نوشیدنیو درست کنه تا تقویت بشه یاسمین هم نوشیدنی که درست کرده را بهش میده سپس بغلش میکنه. ایاس ماشین صرب را میگیره که صرب شک کرده بهش. سوسن به خانه عمر رفته و موهای امل را میبافه. آکیف از تو حیاط کلوب برای ثریا گل چیده و سراغش میره و سعی میکنه دلجویی کنه که موفق هم میشه. عمر به رستوران خلیل ییلماز قاتل آسیه میره برای مصاحبه کاری و قبولش میکنن که ی فرداشب گارسونیشو شروع کنه عمر عکس خلیلی اونجا میبینه و بهش چشم میدوزه سپس پیشنهاد میده که از همان شب شروع کنه او هم قبول میکنه و به طرف آشپزخانه میره و به ایاس خبر میده که منتظر نباشه کارش شروع شده ایاس میگه باشه و ازش میخواد هرچی شد بهش بگه. آیلا میره پیش گوکان تو کلوب تا ازش اعتراف بگیره و صداشو ضبط کنه که گوکان میفهمه و گوشیشو میگیره و میگه به این راحتیا از رده خارجم نمیتونی بکنی و فایلو پاک میکنه که آیلا عصبی میشه. عمر به خانه میره که میبینه اورهان تو حیاط نشسته آنها باهم حرف میزنن و اورهان ازش میخواد تا دور از چشمش کاری نکنه و به فکر امل باشه عمر میگه باشه عمو جان و به یاد آسیه گریه میکنه….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim + عکس (فصل ۱) 

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim (فصل ۲)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا