خلاصه داستان قسمت ۳۶۸ سریال ترکی خواهران و برادران + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب برای طرفداران خلاصه داستان قسمت ۳۶۸ سریال ترکی خواهران و برادران را گذاشته ایم، برای خواندن این مطلب ما را همراهی کنید. سریال ترکیه ای Kardeslerim خواهران و برادران به کارگردانی سرکان بیرینجی داستان یک خانواده را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی ها سعی دارند هر طور شده کنارهم باشند و با تکیه بهم از پس سختی‌های زندگی بربیایند. این سریال خانواده بودن،کنارهم بودن،بدی‌ و خوبی را نشان می‌دهد. نویسندگی این اثر گول ابوس سرمچی می باشد. بازیگران این سریال جذاب عبارتنداز؛ Celil Nalçakan – Halit Özgür Sarı – Ahu Yağtu – Cüneyt Mete – Fadik Sevin Atasoy – Su Burcu Yazgı Coşkun  و …

قسمت ۳۶۸ سریال ترکی خواهران و برادران

قسمت ۳۶۸ سریال ترکی خواهران و برادران

یاسمین تو خونه تو خودشه که ایاس ازش میپرسه چیشده؟ او ماجرارو برایش میگه و تعریف میکنه و ازش کمک میخواد تا بفهمه تو لپ تاپ تولگا چی بوده او میگه یکیو میشناسم که خدای کامپیوتره تو مدرسه یاسمین خوشحال میشه و ازش تشکر میکنه. عمر امل را راهی اردو فضانوردی میکنه و به طرف مدرسه میره. آکیف میز شام رویایی برای ثریا ترتیب داده و در حال شام خوردنن که ثریا از خودشون عکس دونفره میگیره. فردای آن روز یاسمین میره پیش تولگا و به بهونه کار داشتن لپ تاپ تولگا را ازش میگیره. سپس لپ تاپو به ایاس میده تا بره بده به هم دانشگاهیش او هم در قرار انجام این کار دوتا بلیط کنسرت میخواد. تو کلوب گوکان به آکیف میگه چیکار کردی؟ هنوز که آیلا اینجا کار میکنه! آکیف کلافه میشه و گوشواره ای را روی زمین میبینه و برمیداره میره میزاره تو کیف آیلا. تو کلوب صاحب گوشواره میگه گوشواره ام گم شده و ازتون شکایت میکنم سپس آکیف به همه میگه برین وسایلتونو بیارین تا خانم خودش بگرده. آکیف تو کیف آیلا را میبینه و بهش میگه آیلا؟! و گوشواره را به خانم نشون میده گوکان که فهمیده این نقشه آکیف بوده لبخند میزنه و آیلارو اخراج میکنه آیلا میگه من نمیدونم این چجوری اومده تو کیف من!

سپس از آکیف میخواد که یه چیزی بگه اما آکیف حرفی نمیزنه و آیلا با ناراحتی و کلافگی میره. اون پسر شب تو کافه لپ تاپ تولگارو میاره و ایاس اونو میرسونه و یاسمین شروع میکنه به دیدن اون فیلم و با دیدنش حسابی کلافه و بهم میریزه و گریه اش میگیره. تو کلوب نباهت ویلا رزرو میکنه که ثریا میفهمه و برای اینکه آکیف برای جفتشون داره نقش بازی میکنه از حرصش برای نباهت عکس دونفره شونو میفرسته و مینویسه که خوش بگذره. آکیف پیشش میره و ثریا باهاش بحث میکنه و بهش نشون میده که عکسو واسه نباهت فرستاده آکیف استرس میگیره و به بهار سریع زنگ میرنه و وقتی میفهمه حمامه میگه میخوام نباهت را سورپرایز کنم واسه همین برو در حمام را روی نباهت قفل کن تا بیام. یاسمین میره خونه با عصبانیت با شوال مادرش دعوا میکنه و بهش میگه ازت بدم میاد متنفرم دیگه مادر من نیستی! ازت چندشم میشه و از اونجا میره شوال با گریه تو حیاط نشسته و با خودش میگه من چیکار کردم؟ اورهان از راه میرسه و میخواد به داخل ببرتش که شوال میگه منو از اینجا ببر نمیخوام صرب منو اینجوری ببره. نباهت وقتی میبینه در قفل شده سعی میکنه درو باز کنه اما موفق نمیشه او دنبال کلید یدک میگرده که پاش سر میخوره و میوفته سرش میخوره به زمین و از حال میره. آکیف به خانه میره و بعد از پاک کردن پیام ثریا در حمام را باز میکنه که میبینه روی زمین افتاده اونا میترسن….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim + عکس (فصل ۱) 

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim (فصل ۲)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا