خلاصه داستان قسمت ۳۷۲ سریال ترکی خواهران و برادران + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب برای طرفداران خلاصه داستان قسمت ۳۷۲ سریال ترکی خواهران و برادران را گذاشته ایم، برای خواندن این مطلب ما را همراهی کنید. سریال ترکیه ای Kardeslerim خواهران و برادران به کارگردانی سرکان بیرینجی داستان یک خانواده را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی ها سعی دارند هر طور شده کنارهم باشند و با تکیه بهم از پس سختی‌های زندگی بربیایند. این سریال خانواده بودن،کنارهم بودن،بدی‌ و خوبی را نشان می‌دهد. نویسندگی این اثر گول ابوس سرمچی می باشد. بازیگران این سریال جذاب عبارتنداز؛ Celil Nalçakan – Halit Özgür Sarı – Ahu Yağtu – Cüneyt Mete – Fadik Sevin Atasoy – Su Burcu Yazgı Coşkun  و …

قسمت ۳۷۲ سریال ترکی خواهران و برادران
قسمت ۳۷۲ سریال ترکی خواهران و برادران

قسمت ۳۷۲ سریال ترکی خواهران و برادران

تو خونه هنوز اوگولجان تو خودشه و بهم ریخته ست که عمر میگه چرا ناراحتی؟ و باهم کمی حرف میزنن. فاطما با مادر جانسو میرن به حیاط واسه جمع میدن لباس ها اونجا مادر جانسو فاطما را کنار گلها میکشه و اونجا فاطما گردنبندو میبینه و میگه پیدا شد و به داخل میرن و به آیبیکه میگه. آیبیکه میگه عجیبه من اصلا ننداختم این گردنبندو چجوری اونجا افتاده؟ اوگولجان میگه چه جالب بعد از اینکه گردنبند آیبیکه گم میشه سر از حیاط درمیاره اونم بلافاصله! سپس رو به جانسو میگه شاید همه رو بتونی بپیچونی ولی منو نمیتونی! دوباره بحث بین بچه ها بالا میگیره که اورهان عصبی میشه و ازشون میخواد تموم کنن رفته رفته اوگولجان با عمر و اورهان هم دعواش میشه و میگه بسه دیگه همش منو سرزنش میکنی! انگار خودشون اصلا اشتباه نمیکنین! هنوز یه ماه هم از مرگ مامانم نگذشته بود که سر و کله این زن و بچه اش پیدا شد تو این خونه خیلی دوست دارم ببینم باز کسی دیگه ای میاد یا نه او هان همان موقع سیلی تو گوشش میزنه که اوگولجان میگه دیگه پسری نداری و از اونجا میره خونه تولگا. فاطما سرزنشش میکنه و میگه نباید اینجوری رفتار میکردی اورهان!

اوگولجان با تولگا درد و دل میکنه و تولگا به آیبیکه زنگ میزنه و خبر میده که اوگولجان اینجاست نگران نباش. فردای آن روز سر میز صبحانه الیف به آیلا ماجرای تاسیس شرکتو میگه که برک تمام اطلاعات بانکیشو به پدرش داده آیلا شوکه و عصبی میشه و میگه این چه کاریه دیگه؟ این پسر دیوونه شده؟ چرا همچین کاری کرده؟ سپس از الیف میخواد به برک چیزی نگه تا خودش یه راهی پیدا کنه. تو کلوب آکیف با ثریا حرف میزنه میرای گلگی میکنه که چرا به نباهت درباره طلاق چیزی نگفته او میگه مریضه بزار خوب بشه بد تب خیلی بدی داشت. ثریا وقتی تنها میشه به نباهت زنگ میزنه که میبینه تو باشگاهه و آکیف دروغ گفته و بهم میریزه و میره با آکیف دعوا میکنه. تو مدرسه اوگولجان با رفتارش به همه نشون میده که با عمر مشکل داره و با هرکی که از عمر تعریف میکنه بحث میکنه که عمر کلافه میشه و ازش میخواد این مسخره بازیو تموم کنه. آیلا با نباهت حرف میزنه و بهش میگه که گوکان داره پول برک و بالا میکشه نباهت میگه با آکیف حرف میزنم اون تو این کارها وارده میدونه باید چیکار کنی. اوگولجان تو حیاط تنها میشینه که صرب میره پیشش و میگه خوشحالم بالاخره فهمیدی که اونا درست حسابی نیستن و اصلا به تو توجه ندارن و با حرفاش سعی میکنه رابطه اوگولجان با خانواده شو بد کنه و بکشه سمت خودش سپس میگه نقشه ای دارم که نمره شیمیتو عالی میشی حالا ببین….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim + عکس (فصل ۱) 

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim (فصل ۲)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا