خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی را مطاله می فرمایید. با ما همراه باشید. سریال ترکی بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu) محصول سال ۲۰۱۵ شرکت گلد فیلم ترکیه است. این سریال در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است که بازیگران اصلی آن عبارتند از؛ Demet Özdemir , Yusuf Çim , Mahir Günşiray, Murat Başoğlu , Laçin Ceylan , Ekin Daymaz , Mine Tugay .

قسمت ۳۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۳۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

آسلی به خانه نهاد پیش ولکان و ادا می رود. آنها برای آسلی در مورد برگشتن مادرشان تعریف می‌کنند. ادا با ولکان بحث کرده و به اتاقش می رود. آسلی و ولکان در مورد حساسیت ادا بخاطر مادرش حرف می زنند. در رستوران، بوراک پیش چایلا رفته و چایلا با او صمیمی برخورد میکند و دوباره از او خواهش میکند تا با یکدیگر باشند. بوراک کلافه می شود. چایلا شروع به مشروب خوردن می کند و مست می شود. سینان برای قرار با الچین به رستوران می رود، اما قبل از الچین، باشاک سر میز او می آید. سینان با دیدن باشاک شوکه می شود و با عصبانیت از او میخواهد که برود. باشاک اهمیتی به حرف سینان نمی دهد و می‌گوید که او تاوان اشتباهاتش را داده و بخاطر بچه هایشان برگشته است. چایلا بخاطر مستی، حالش بد شده و بوراک میخواهد او را به خانه برساند. چایلا خودش را به بوراک می چسباند و او را بغل میکند و از او میخواهد کمی بیشتر بمانند تا بهتر شود. وقتی الچین به رستوران می رود، با دیدن باشاک سر میز سینان متعجب می شود. باشاک خودش را معرفی کرده و می رود. سینان سعی دارد ماجرا را برای الچین توضیح دهد تا او ناراحت نباشد.

یک نفر عکسهای چایلا و بوراک را برای آسلی ارسال میکند. آسلی با دیدن عکسها شوکه می شود و گریه اش میگیرد. ولکان از آسلی علت گریه اش را می‌پرسد و آسلی به دروغ میگوید که یکی از آشنایانشان فوت کرده است. ولکان آسلی را بغل میکند تا آرام کند. او یادش می آید که با چایلا در مورد آسلی و بوراک صحبت کرده بودند و چایلا گفته بود که نقشه ای دارد تا میانه آنها را خراب کند. ولکان به او هشدار داده بود که او نباید آسلی را ناراحت کند. غنچه با اردم بیرون رفته و آسلی که کلید همراه خودش ندارد ، در خانه پیش ولکان منتظر برگشتن غنچه میماند. او از خستگی و ناراحتی خوابش می برد. وقتی غنچه به خانه برمی‌گردد با آسلی تماس میگیرد. ولکان به جای او جواب داده و میگوید که آسلی شب در خانه آنها میماند. بوراک چایلا را به خانه می رساند. الچین از دیدن وضعیت چایلا عصبانی می شود. بعد از رفتن بوراک، چایلا عادی می شود و الچین می فهمد که او نقش بازی می‌کرده و مست نبوده است. او از کارهای چایلا کلافه می شود. ولکان با چایلا تماس گرفته و میگوید که بخاطر این کارهایشان عذاب وجدان دارد، زیرا آسلی ناراحت شده است. چایلا میگوید‌ که آنها باید طبق قرارشان پیش بروند. بوراک وقتی میبیند که آسلی جواب نمیدهد، دم خانه غنچه می رود. غنچه میگوید که آسلی در خانه سینان مانده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا