خلاصه داستان قسمت ۴۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۴۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی را مطاله می فرمایید. با ما همراه باشید. سریال ترکی بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu) محصول سال ۲۰۱۵ شرکت گلد فیلم ترکیه است. این سریال در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است که بازیگران اصلی آن عبارتند از؛ Demet Özdemir , Yusuf Çim , Mahir Günşiray, Murat Başoğlu , Laçin Ceylan , Ekin Daymaz , Mine Tugay .

قسمت ۴۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۴۳ سریال ترکی بوی توت فرنگی

آسلی و غنچه و اردم در کافه خود مشغول تمیزکاری و آماده سازی هستند و از اینکه خودشان صاحب شغلی شده اند خوشحالند.
ولکان با چایلا تماس میگیرد و میگوید که حاضر است با او همکاری کند و از او در مورد نقشه اش می پرسد.
سینان برای صبحانه به خانه الچین می رود. الچین به او خبر میدهد که چایلا در مسابقه شرکت آنها برنده شده است و به او افتخار می کند.
ولکان در خانه با ادا صحبت میکند و بابت اعتماد او به باشاک او را نصیحت میکند. سپس به ادا پیشنهاد میدهد که با آسلی قرار بگذارد تا یکدیگر را ببینند. ولکان در مکالمه ادا نام مکان قرار آنها را متوجه می شود.
در شرکت، سلدا و نهاد مشغول بررسی پرونده کارکنان هستند تا متوجه بشوند که چه کسی ممکن است جاسوس باشاک باشد. بتول، منشی شرکت که جاسوس باشاک است، خبرها را به او میدهد.

ادا و آسلی به رستوران می روند و ادا در مورد مادرش با آسلی صحبت میکند. آسلی او را دلداری میدهد و به ولکان و سینان نیز حق میدهد و از ادا میخواهد آنها را درک کند.‌کمی بعد ، ولکان به رستوران می آید و تظاهر میکند که این دیدار تصادفی بوده است. سپس پنهانی از ادا میخواهد که آنها را تنها بگذارد. او با آسلی در مورد ادا صبحت میکند. توچه با هماهنگی چایلا با آسلی تماس میگیرد و از طرف شرکت خبر میدهد که طرح آسلی رد شده است. آسلی به شدت ناراحت شده و گریه اش میگیرد. وقتی ولکان موضوع را می فهمد، به آسلی دلداری میدهد و میگوید که میتواند پول مورد نیازش را به او بدهد. آسلی بخاطر این پیشنهاد ولکان عصبانی شده و رستوران را ترک میکند. ولکان از اینکه با بی فکری چنین پیشنهادی به آسلی داده از خودش عصبانی می شود.
آسلی با بوراک تماس میگیرد و در اسکله با او قرار میگذارد و موضوع را به او میگوید. بوراک آسلی را دلداری میدهد و به مسابقه های آینده امیدوار میکند.

ولکان با چایلا بیرون می رود و میگوید که نقشه مسابقه به درد او نخورده است. او وقتی می شنود که طرح آسلی به نام چایلا برنده شده است از چایلا عصبانی می شود، اما چایلا آسلی را مستحق این اتفاق می داند.
صبح روز بعد، سلدا از خلیل در مورد تعقیب بوراک سوال میکند و خلیل میگوید که او کار خاصی انجام نداده و با دختری قرار نمی‌گذارد.
مراسم افتتاحیه کافه قنادی برگزار شده و بوراک نیز به آنجا می رود.‌غنچه و آسلی از این اتفاق خوشحال هستند.
همزمان مراسمی به مناسبت رونمایی از طرح شرکت الچین و تقدیر از چایلا به عنوان برنده مسابقه برگزار می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا