خلاصه داستان قسمت ۶۹ سریال ترکی شربت زغال اخته + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد قسمت ۶۹ سریال ترکی شربت زغال اخته می باشید. همراه ما باشید. سریال ترکی «شربت زغال آخته» (Kızılcık Şerbeti) محصول سال ۲۰۲۲ کشور ترکیه می باشد که به سفارش شبکه «شو تی وی» ساخته شده است. کارگردان این سریال را «هاکان کیرواوانچ» و نویسندگی اش را «ملیس جیولک» برعهده دارند. این سریال روزهای زوج ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه جم سریز پخش می شود و یک ساعت بعد از شبکه جم سریز پلاس پخش می شود.

قسمت ۶۹ سریال ترکی شربت زغال اخته
قسمت ۶۹ سریال ترکی شربت زغال اخته

قسمت ۶۹ سریال ترکی شربت زغال اخته

دوعا تا میخواد دمنوشو بنوشد نیلای که از کارش منصرف شده کوسن مبل را میکوبد به صورتش تا از نتونه بنوشه پنبه و نورسما او را سرزنش میکنند و دوعا با عصبانیت میگه تو کلا عقلتو از دست دادی و به اتاقش میره که نیلای پشت سرهم ازش معذرت خواهی میکنه  و میگه میخواستم عنکبوتی که داشت رو دستت میرفتو بکشم. وقتی دوعا تو اتاقش ازش میپرسه تو با من چه مشکلی داری؟ نیلای میگه تو همش با آبجی نورسما پشت درهای بسته میشینین باهم پچ پچ میکنین و غیبت منو میکنین و منو اصلا آدم حساب نمیکنین! اینو بدون که من جونتو نجات دادم خودت خبر نداری! و میره. آذرخش تو مدرسه همکارشو بازخواست میکنه که چرا پلیس خبر کرده بود اون کار وظیفه خودش بوده نه او! همکارش میگه میخواستی کار و با مسائل خانوادگی قاطی کنی که من نذاشتم اگه مدیری واقعا به جای این کارها مسائل مالی مدرسه را حل کن و میره. مته خان هنوز با چیمن خوب رفتار نمیکنه و میگه نمیخواد با او و مادرش دیگه رفت و امد داشته باشه چیمن با ناراحتی پیش مادرش میره تا او کاری کنه آذرخش ازش میخواد یکم بهش فرصت بده تا آبها از آسیاب بیوفته.

از بنگاه معاملاتی املاک با آذرخش تماس میگیرن تا از خونه ای بازدید کنن وقتی به اونجا میره میبینه عامر نیست موقع رفتن عامر میاد که آذرخش میگه کقتی انقدر بی میل بودی به اومدن نمیومدی بهتر بود نمیدونم این رفتار واسه چیه عامر میگه میدونم تو کارتو کردی ولی اون پسر که اذیت شد پسر من بود توقع داشتم قبلش با من مشورت میکردی و یه تصمیم بهتر میگرفتیم تو واسه رابطمون تلاشی نکردی بهتره فکر کنی اصلا منو دوست داری یا نه و از اونجا میره. پنبه به خاطر عروسها نگرانه که نورسما ازش میخواد به فکر خودش باشه چون همه عاقل و بالغن و میدونن باید چیکار کنن. شعله از صدای دوعا پشت تلفن میفهمه ناراحته و با امید تصمیم میگیرن تا برای بچه های او جشنی بگیرن قرار میشه این جشن تو رستوران سولماز و مصطفی گرفته بشه. کایهان با کارت بانکی لمان واسه خودش خرید میکنه و برای لمان هم هدیه ای میخره تا عشق ساختگیشو بهش ثابت کنه لمان حسابی خوشحال میشه و کایهان باهمدیگه سلفی میگیره و تو فضای مجازی میزاره. عامر با دیدن عکس میفهمه کار بیخ پیدا کرده و دوست دختر سابق کایهانم به خودش میگه تلافی میکنم این کارتو.

مصطفی پیش نیلای میره و اونو که میگه از قصد این کارو نکردم دلداری میده از طرفی فاتح هم با دوعا صحبت میکنه و میگه نیلای نیت بدی نداشته و با دوعا سر این موضوع بحث میکنن که دوعا ازش فاصله میگیره و میره و فاتح عصبی میشه. تو خونه شعله درباره جشن دوعا با خانواده اش حرف میزنه که اونا میگن خیلی خوب میشه و ازش طرفی سولماز گوشزد میکنه که امکان داره رابطه تو اذرخش با عامر بد بشه چون اگه پسرش بگه تورو نمیخواد به حرف اون گوش میده و اونو فدا نمیکنه…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی شربت زغال اخته

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا