دانلود برنامه کامل فصل دوم عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود برنامه عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ به تهیه‌ کنندگی و اجرای احسان علیخانی برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. هفته گذشته شب گذشته ۴ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شاهد پخش پارت اول از چهارمین قسمت از مرحله دوم فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید در دو قسمت بودیم.

عصر جدید یکشنبه ۵ مرداد ۹۹

سومین قسمت و چهارمین قسمت از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به تاثیر از کرونا، تغییراتی به خود دیده است! قسمت سوم و قسمت چهارم به دو قسمت با دو اجرا تقسیم شده است که به همراه آیتم ‌هایی ویژه در دو شب پخش شد.

در این قسمت که پس از پروتکل ‌های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل ‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده است، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند. در پارت اول از چهارمین قسمت از مرحله دوم فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید گروه تکاوران البرز (استعداد ورزشی) ، مجدید معظمی (استعداد خوانندگی) و گروه ریسمونا (استعداد نقاشی با نخ) به روی صحنه رفتند.

پارت دوم از قسمت چهارم این برنامه نیز، امشب یکشنبه ۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

در این برنامه شرکت‌ کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی ، شعبده ‌بازی ، آکروباتیک ، کمدی ، ذهن ‌خوانی ، ریاضی ، بیت باکسینگ ، ژیمناستیک ، دوبله و دابسمش ، ورزش ‌های رزمی ، نمایش ، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی ‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌ کند!

لازم به بیان است مسابقه استعدادیابی عصر جدید ، شنبه ‌ها و یکشنبه ‌های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می ‌شود. داوران برنامه در فصل‌ های اول و دوم امین حیایی ، سید بشیر حسینی ، آریا عظیمی ‌نژاد و رویا نونهالی بوده و هستند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا